⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯
πριν ξεκινήσω παιδιά το καινούργιο Capital θα ήθελα να σας ειδοποιήσω για ένα λυπηρό γεγονός.
ο μικρός Jungkookie κουράζετε για εμάς πράγμα κακό διότι είναι και κακό για εμάς αλλά και για την υγεία του, αν ο μικρός μας δεν ξεκουραστεί θα αρρωστήσει και εμείς δεν θέλουμε κάτι τέτοιο.
Τον αγαπάω και τον αγαπάτε πολύ το ξέρω αλλά μας αγαπάει και αυτός πολύ όπως και οι υπόλοιποι το ίδιο, έχουν κάνει τα πάντα για εμάς και βέβαια εμείς για αυτούς.
Αν όμως φτάσουν σε θέση να αρρωστήσουν θα λυπηθούμε πολύ ΟΛΕΣ και το ξέρω γιατί φαίνεται από τα πρόσωπά μας όταν ακούμε για αυτούς *πουφ* ενφανιζεται ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά στην λέξη *ΒΤS*...ναι ξέρω αυτό το συναίσθημα γιατί το έχω νιώσει και το έχω κάνει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές..που θέλω να καταλείξω;
Θέλω να καταλείξω πως αυτά τα παιδιά αγωνίζοντε για να μας ανταποδίδουν την εξής αγάπη που τους δίνουμε και ετσι πρέπει κανονικά μόνο που αυτοί υπερβάλουν πράγμα κακό προς εμάς και για αυτούς..εμείς είμαστε 1000+++ και αυτοί είναι μόνο 7 οπότε κατάλαβενεται πως είναι δύσκολο να ανταπωδοσουν σε όλους εμάς..
Τεσπα αυτά έχω να πω απλά να προσέχει ο μικρός μας γιατί δεν θέλουμε να μας πάθει τίποτα ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΜΕ πολυ πολυ πολύ και συγκεκριμένα εγώ τον υπερλατρεύω ειναι ο 2 bias μου και τον αγαπώ πολύ.
Αυτή ήταν μια μικρή ειδοποίηση ευχαριστώ.
⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯
/Ξυπνητήρι-Lina/
L- Ξύπνα μαρη θα αργίσεις και μετά πάλι θα κωλοβαράς..
Ε- Μμμμ..τι θες ρε Lina;
L- Εσένα τρελά μωρό μου..
Ε- Ααα και εγώ με θέλω αλλά δεν κάνω έτσι.
(μου πέταξε ένα μαξηλάρι στα μούτρα)
Ε- Τι είπα;
L- Για να μάθεις ψώνιο..τεσπα ελα σήκω θα χασεις την δουλειά..
Ε- Ιιιιιι Η ΔΟΥΛΕΙΑΑΑΑΑ..
L- Σώπα..τελικά το μυστηκο κλειδί για να ξυπνήσεις ήταν η δουλειά..και δε το έλεγα πιο πριν η χαζή..άντε πανε ντύσου και έλα κατω να σε πάω..εε και βάλε κάτι ωραίο.😉
Ε- Οκ αντε πήγενε..
(κατέβηκε και μετά πήγα έκανα τα βασικά και πήγα να βρω ρούχα για να βάλω)
YOU ARE READING
- 𝐏𝐥𝐚𝐲𝐛𝐨𝐲 -
Fanfiction➳ Σε θέλω ... Σαν υπηρέτρια ;; ... Όχι ... Τότε ;; ... // 𝒥𝓊𝓃𝑔𝓀𝑜𝑜𝓀 𝒻𝒻 • (🔞) #1 Jungkook 21/10/21