- Cᴬᴾᴵᵀᴬᴸ 22 -

877 65 6
                                    

    ⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯

(έκανα για να σηκωθώ αλλά επεσα ξανά)

Ε- Άμα δεν σε κάνω να με παρακαλάς να μην με λένε Lucy.

(κρατήθηκα από το κρεβάτι και σηκωθηκα σιγα σιγά μόλις πάτησα άρχισα να περπατάω αλλά να πιάνομαι από όποιο πραγμα βρω μπροστά μου...αφού εφτασα στην κουζίνα έβαλα λίγο καφε και πήγα στο σαλόνι όπου άκουσα το κουδουνι να χτυπα....άφησα τον καφέ και πήγα στην πόρτα με πολυ προσπάθεια)

Ε- Lina;

L- Τι έπαθες μαρή;

Ε- Α τιποτα απλά δεν περίμενα να έρθεις.

L- Χαχα είδες.

(πήγαμε στο σαλονι και καθησα αναπαφτηκά γιατι πονουσα)

L- Γιατί τόσο κουρασμένη;

Ε- Δεν είμαι κουρασμέμη απλά πονάω λόγο που ο κ. Κουκης ειπε να μας ξεκάνει λίγο.

L- Μμ😏 τον κουκη...αχχ τέτοιο μανάρι να το ευχαριστείς κάτι ξέρω και σου λέω.

Ε- Καλά κατσε στα αυγά σου εσύ, αύριο έρχεται ο παππούς του και θα πρέπει να είμαστε οπως πριν, εγώ καθαρήστρια-υπηρέτρια και ο Κουκης ...🤔

L- Χαχα κλαίω καταλαβα...κοίτα δεν παθένετε κάτι αμα το κανετε σιγανά.

Ε- Αι μαρή.

L- Τι;...απλά σου λέω ότι μπορειτε.

Ε- Εγώ δεν τον θέλω μονο για το σεξ Lina μου...τον αγαπώ.

L- ΩΟΥΥΥ😅....συγνώμη δεν το κατάλαβα.

Ε- Τον αγαπω με όλη μου την καρδιά και ξέρεις πόσο στεναχωριέμαι στην σκέψη πως θα είμαστε οπως πριν.

L- Μην στεναχωριέσαι φιλενάδα θα υπάρξη κάποια λύση θα το δεις.

(ήρθε κοντά μου και με αγκάλιασε μέχρι που ακούσαμε τον τηλέφωνό της)

L- Με συγχωρείς.

Ε- Με την ησυχεία σου ρε βλαμένη.

(γελάσαμε και τότε πήγε λίγο πιο εκεί ενω εγώ είπια λίγο απο τον καφε μου και χαζευα στην τηλεόραση)

L- Αγάπη πρέπει να φύγω γιατι με χρειαστηκαν παλι στην δουλειά τα λέμε.

(την φίλησα στο μάγουλο)

Ε- Τα λέμε.

(αφού έφηγε έβαλα μουσική και άρχισα να καθαρίζω ενω χόρευα ταυτόχρονα)

  - 𝐏𝐥𝐚𝐲𝐛𝐨𝐲 -Donde viven las historias. Descúbrelo ahora