Sonunda arabadan inebildik, sahile gelmiştik. Hemen gördüğümüz ilk kafeye girip yiyecek bişeyler söyledik ve beklemeye başladık.
Mevsim in "Ayy çok acıktımm" demesiyle ayaz ın karsilik vermesi bir oldu "sen zaten ne zaman toksun ki".
Onlar alışırken söylediklerimiz gelmişti. Mevsimin dediği gibi hepimiz acıkmıştık o yüzden hemen yemeye koyulduk.
"mevsim biraz yavaş ye boğulucan" dememle "sanane be acıktım ben sabahtan beri bişey yemiyorum" diye azarlaması uzun sürmedi.
Sonunda herkes yemegini bitirdi ve hesabı ödeyip ordan ayrıldık.
mevsim;
"birazda sahilde yürüyelim mi"
"aslında iyi fikir biraz temiz hava almış oluruz" bilgeyle mevsimin bu sözünü hepimiz onaylayıp sahilde yürümeye başladık.
Tam biz kızlar konuşmaya dalmışken Ayaz elinde dört tane dondurmayla geldi, ne ara almıştı dondurmaları
"ne ara aldın dondurmaları" heeh aklımı okudun mevsim :)
"konuşucam diye gözünüz dünyayı görmüyo ki"
"illa ters cevap vermek zorundasın demi Ayaz bey"
"dondurmalar eriyo dondurmamı verinde öyle atışın" dememle hepsi bana baktı ne var yani dondurmam eriyo.
"Al ye dondurmanı"
"ver"
dondurmaları yerken arakadan 'Bilge'
diye bağırma sesi geldi. Arkaya baktığımızda Arda'yı gördüm ne işi var Arda'nın burda hem niye geldiki.
"Arda"
"Bilgem"
"ne işin var burda hem ne yüzle geliyosun sen buraya"
"herşeyi anlatıcam sadece dinle"
"dinleyecek hiç birşey yok şimdi git burdan "
"sen beni dinleyene kadar hiç bi yere gitmiyorum"
bilge aldırmayıp yürümeye gidecegi sırada Arda Bilgenin kolundan tuttu tabi Ayaz kendini daha fazla tutamayıp tersledi
"Arda, Bilge bırak diyo anlamıyomusun"
"Ayaz sen karışma"
Ayaz daha fazla dayanamayınca kafa attı tabi Ardada karşılıksız kalmadı ve kavgaya başladılar. Hemen ayirmaya koyulduk. Aslında Ayazla Arda çok iyi arkadaşlardı hatta Ardayla Bilge bu sayede tanıştılar ama tabi Arda bilgeyi aldatınca arkadaşlığını bitirdi.
"Ayaz bak ilk günden başımız belaya girmesin bırak nolur"
sonunda ayrılmışlardı
mevsimin "hadi gidelim" demesiyle arabaya bindik. Ayaz sinirli ve biraz yaralı olduğundan arabayı mevsim kullandı. Bende arkada bilgenin yanında oturuyodum.
"Neden geldiki arda ne güzel unutmuştum onu"
"anlatcakları varmış ama belk-"
"ne anlatacağı olabilir İlayda" ayazın kızmasıyla lafım yarıda kaldı.
evin önüne gelmiştik.
"Ayaz bizle gel yukarı hem yaralarını temizleriz" istemesede zar zor ikna etmiştik.
Hep birlikte yukarı çıktık. Ayazın yaralarını temizledik. Çok yorgunduk ve hemen uyumak istiyodum. Ayaza koltuğu ayarladık ve hepimiz odara çekildik.
----------- --------- ---------- ---------- ---------------
Sabah kalktığımda herkesi uyandırmaya karar verdim. Kaç yılda bi ilk defa kendiligimden erken kalkmışım mutluluğumu ev halkıyla paylaşmam lazım. İlk mevsimin odasına daldım tabisi uyuyodu. Deprem oluyo diye sarstım uyandı kızdı ve tekrar uyudu, ya ama uyannn, biraz daha bunaltınca kalktı. sıra ayazda hemen yanına gittim uyandırmak için oda uyanmadı gittim surahiyi suyla doldurup kafasına döktüm
"kızım napıyon yaa boyle uyandırılır mı"
"insancıl teknikleri denedim ama uyanmadın"
"iyi tamam hadi uyandır diğerlerinde"
"bitek bilge kaldı zaten"
"Allah aşkına zaten evde mevsimle bilgeden başka kim var"
"Tamam ya kaldırmaya gidiyom ben"
dedim ve bilgenin odaya giriş yaptım bilge yoktu eyvah nerde bu kız birimi kaçırdı yoksa ama kaçıran kişi neden yatağını toplasın ki dimi. Ama nerde bu kız diye düşünürken dış kapının sesini duydum içeri elinde ekmek poşeti olan bilge girdi. Çok fazla dizi izliyorum galiba :).
Evet buraya kadar lütfen votelerinizi eksik etmeyin ve sadece begendiklerinizi değil begenmediginiz şeyleride yazın ki düzeltmeye çalışıyım ♡
☆ Umarım Beğenirsiniz ☆