SESSİZ

116 7 0
                                    

SESSİZ

Çünkü asıl tanıtımı o değil de; Vücudumu saran o ufak ürperti eşliğinde gözümden bir damla yaş düşmesine izin verdim.Sert rüzgar sarının koyu rengi olan saçlarımı arkaya doğru savururken gözlerimi sahil boyunca gezdirdim.Kıyıdaki sert kayalara çarpan deniz suları bana onca şeyi anlatırken benim onlara anlatıcak o kadar çok şeyim varken,sadece dudaklarımı aralamakla yetinmem adaletin bilinmeyen yönü müydü?Yoksa benim için hayat sadece acı gerçeklerini göstermeyi mi seçmişti?Bilmediğim bir yerde bilmediğim bir şekilde kayboluşumu canlı canlı yaşıyormuydum yoksa?

Neydim ben?Kimdim?Kendimi tanımlayacak o kelimeler ağzımdan çıkmazken nasıl ben olabilecektim?Hoşlandığım çocuk bile bana acıyarak bakarken içimde büyüyen bu yaraları kapatmak için nasıl çaba gösterebilecektim?

Arkama dönüp baktığımda elimde kalan bir avuç sessizlik mi beni hayata bağlayacaktı?Yoksa boynumdan o hiç çıkamadığım annemin resminin olduğu kolye mi bana her şeyin güzel olduğunu fısıldayacaktı?

Güçlü gibi göründüğüm her an olduğum yerde bir kez daha yıkılıyordum aslında.Göz yaşlarım bir köşeye çekildiğimde yüzümden yavaşça kayıp gidip beni terk ettiğinde acım az da olsa hafifliyordu.Yıkılmış gencecik bir fidanda yeniden çıkan fideden ibarettim.

YAZARIN HABERİ VARDIR

-BAZI KİTAPLARIN TANITIMI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin