Adımlarımı takip edip odama ilerliyordum annem babam kavgaları hiç bitmiyordu onları duymamak icin yatağa uzanıp başımı yastığıma koydum gözlerimden akan yaşlar sel gibi onları duymamak icin kulaklıkları külahıma taktım. Son ses müzik açtım sesler kesilmeye başlamıştı. Gözlerimi kapadım sabah erken kalkmam gerekiyordu . Alarım sesini duyar duymaz kalktım Alarım sesi tık tık tıkkk. Annem uyanmadan okula gitmem gerekiyor. Ünü formamı giyinip kahvaltı yapmadan evden çıktım . Evden çıkışımı kimse anlamamıştı. Okula dogru ilerliyordum. Aklımdan çıkmıyor babamın söyledikleri 1gün önce. Babam bana seni evlendireceğim deyince ben çoktan olmüştüm. Annem bu durumdan çok memnundu. İnsan çocuğun mutlu olmasını ister . Benimkiler insan değillerdi . Şimdi : Yola devam ediyordum. 😂😂. Aklımdan çıkmıyor. Lanet olsun. Bazen yetimhanedeki kişiler gibi olmak istiyordum. Ama onlar hiç görmemiş ben yine gördüm okulun bahçesine gelmiştim Sınıfa girmek istemiyordum. Mecburum bu hayattan çok solmuşum Ailemden okuldan. Her şeyden. 😂😂. Bazen üvey olduğumu düşünüyorum ama değilim inşallah üveyimdir. Eve gitmek istemiyordum babam tanımadığı bir adamla beni evlendirecek annem bu fırsatı kacırmam diyor zengin diye benim icin zengin fakir önemli değil yüreği zengin olsun. Ama onlar sadece zenginmi fakirmi istiyorlar. Tabi annem babam fakir diye istememiş şimdi eğer evlenmeselerdi belki. Ben dünyaya gelmezdim. Olsun benim kaderim böyleymiş. Kaderin önüne geçemem. .. her kızın bir hayali vardır. Beyaz duvaklı. Gelin olmak benimki. İse yeşil tabut olucaktı. İlk ders boştu artık. Bunları düşünmekten bıkmıştım. Sıra arkadaşım bana bügün okul çıkışı ne yapacaksın ??????????????? Ben ise çıkışta annemle alişverişe gidicegim Başkalarınada yalan söylemekten bıkmıştım ama eğer söylersem beni evlendirecekler. . Herkes benimle dalga gecerdi. Milletin ağzında sakız olmak istemiyordum. Birdaki derse girmemeye karar verdim Hocadan habersiz sınıftan çıktım. 🤗. Eve giderken arkamdan birinin bağırdığını duydum ama bakmadım arkama. Bir daha bağırınca benim ismimi söyledi bu sefer baktım. Babam beni yanına çağırıyordu. Yanına gittiğimde bana gel sana. Evleneceğim adamı gösteriyim sesi ben tabiki hayırrrrrrr diye bağırdım ama peki göstermiyicegim. Anana söyle akşama seni istemeye. Gelcekler hazırlık ben bu kadar tez olacağını bilmiyordum çünkü daha çok küçüğüm ben çok küçüğüm ama köyde küçük büyük fark etmiyor. Ben o adamla nasıl evleneceğim amcam yaşında adam Allah 'ım sen bana yardım. et lütfen lütfen. Eve geldigimde ağlıyordum 😂😂😂😂😂😂😂. Annem niye ağlıyon ben sadece suskundum. Annem bir daha sordu neyin var egiiii. Anneme akşama beni istemeye geliyorlar . Annem ise akşama ne yapsam diye. düşünmeye başladı ben neyin derdindeyim o hala ne yapsam. Diyor . Hemen odama gittim başımı. Yastığıma koydum goz yaşlarım sel gibi tek tek damlıyordu. Annem 'in içeriden sesleri geliyorlardı Şarkı söylüyordu. Ben ağladığımı bilse bile üzülmezdi. Çünkü o bana hiç bir zaman annelik yapmamıştı bende ondan annelik beklemiyordum. Aklımdan şu şarkı geçiyordu. Varmadan sekizine Ergin oldu Ünzile hem çocuk hemde kadın o ikisinde ana bir gül gibi al ve narin bir su gibi saydam ve sakin susar kadın Ünzile. Yağmuru kim doküyor Ünzile kaç koyun ediyor. Dayaktan uslanalı hiçbir şey sormuyor Yağmuru kim döküyor Ünzile kaç koyun ediyor. (Sezen Aksu. ). Bu şarkı her dinlediğimde aklıma o küçük yaşta evlenenler ve şiddet görenler geliyordu. Ama artık bende bir koyun gibi küçük yaşta evlenenlerdenim😂😂😂😂. Ailem bana neden telefon aldı diye düşünmüştüm o hiç tanımadım adamlara mesajlaşmak içinmiş. Telefon öttü. Tanımadık numara acaba kim watsaptan. Mesaj vardı merakla açtım. Tanımadık: merhaba ben seni bu akşam istemeye gelecek adamım. Ben:: babana ben senile asla asla evlenmem👪 bu mutlu aile tablosu asla olmayacak anladınmı. ????????? Tanımadık:: gün geçtikçe alışacaksın merak etme. Bu aile tablosu daha kalabalık olucak 👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦. Ben sen çok seviyorum ❤️❤️. Ben::: o kalp ortadan ikiye ayırırım 😡😡😡. Engelliyecegim seni daha yazma. Dedim ve telefonu duvara vurmam bir oldu. Annem içeriden bağırıyordu gel yardım et diye ben onu hiç duymamazlıktan geliyordum Kapının çaldığını duydum ama kalkıp açmadım annen kapıyı aç diyordu sonunda sinirlenip kapıyı açıp odama kaçtım. Babam bağırıyordu gel yanıma diye bağırırdı..... annem beni gelip odadan aldı geç. Hoşgeldin. söyle misafirlere Bende hoş gelmişler ama boşuna gelmişler. Ben onlara gelin. Gitmem gitmeyeceğim. .......... odaya geçtiğimde tanımadığım adam bana hoşgeldin nişanlım ben baba var diye bişey diyemedim. Annesi kalkıp tam bana yarayan gelin. O Arada annesine ben hiç kimseye gelim olmam boşuna umutlanma tabi bunları içimden söylüyordum. Eğer dişarıdan söyleseydim babam beni asardı .... herhalde annem gel kahveleri yapalım dedi .... n diyorsben zıkkım içsinler diyecektim ayıp olur sonuçta babam vermek istiyo içim ama annesi beni dün.
gelin istiyor ben ise aklımdan çıkmıyor kücügüm daha çok küçük. Onlar icin küçük olmam önemli değil. Kahveleri yapmaya gittik annemle ben kahve ☕️ finçanları. ayarlarken annem bol tuzz koy adettendir ben banane diyordum ama içimden sadece. Kahveleri getirirken annem içeri girdi ben peşinden gitmeden bir kahveyede tuz koydum. İçeri girdiğimde bir tuzlu kahve damat beylerine verdim digerini ise Galleş babama aslında içine zehir koyacaksın ama yinede cana yazık Kahveleri verip yerime oturdum damat beyin babası yoktu o yüzden annesi beni isteyecekmiş annesi ::: sizin kızınızla Benim deli oğlan. Birbirlerini görmüşler ben nahhh gördük daha şimdi tanıştım diyesim geliyor ama hep içimde saklıyordum annesi::: Allah emri peygamberin Kabriyle kızınızı oğlumuza istiyoruz ????????? Babam düşünürken eeeeee kız evi naz evi biraz daha düşünüyum ben sanki beni çok sever gibi insan kızını sevmediği birine vermez ama o nasıl bir babaysa benim onun gözümde hiç bir değerim YÖK. Babam :: eee verdim gitti ben acaba nereye gidicegim olümemi yoksa oldürmeyemi yüzükleri taktılar 💍💍. Babam kesti kurdaleyi. Benim içimde sadece Murat vardı onu cooook seviyordum şimdi başkasın olucaktım misafirleri yola koyup hemen odama geçtim telefon arıyordum doğruya bügün onu kırmıştım. Annemin telefon gizlice alıp odama geçtim aradım Murat'ı telefonu actı alo kimsiniz Murat benim bahar efendim bahar bişeyimi oldu ben hemen evet beni nişanlandırdılar hemde bügün tanıştığım adamla Murat hemen oraya geliyom konum at ben ise hayır gelme sana bişey söyleyeceğim Murat söyle. Tabi bahar. Murat. Bahar murat ben seni çok seviyorum. ❤️❤️❤️ Murat ise bende coook hemde senin yârin olmak isterdim ben ise Murat bunu daha önce söylemediğim icin affet beni 🙏🏻🙏🏻. Murat asıl sen affet ben söyleyemedim Ben affettim Murat Bahar bende affettim 😇. Peki murat şimdi nasıl ben seni severken onunla birlikte olucagım Murat asla yarın gelip seni alıcağımm. M.❤️B. 7YIL SONRA. Bahar o adama 7YIL boyunca marus kalmış sadece eve kilitlemiş.ve bunları bir kızı olmuş. Deniz adında tabi bahar bu adamla hiç bir zaman mutlu olmamış. Bahar evde kızıyla oynarken birden telefon çaldı o manyak arıyormuş actı. Ne var niye böyle yapıyorsun canım akşama misafir var hazırlık yapın Ben ise anladım evde marus kaldığını söylememe. kapat telefonu manyak. Telefon 'u kapatıp kızımın yanına geçtim kızım her zaman anne biz ne zaman. Bu evden dişarı cıkıcagız ben o cümleyi her kurduğunda ağlıyordum 😂😂😂. Zaten annem olmuştu babam annemden sonra oldü onlar beni bu hallere sokanlardır zaten manyak'ın nasıl bir canavar olduğunu bilmiyorlardı. Odaya çıkıp Denizi alıp ona beyaz elbiseyi girdirdim kırmızı babetlerinide giydirip aşagıya. Yolladım kendim kemerleri yeşil elbiseyi giyinip aşagıya indim kapı çaldı manyak gelmişti korumaları kapıdan kov dedim o ise gerek YÖK kalsınlar. Tamam. Söyleyip içeri girdim Deniz çök heyecanlıydı çünkü ona bir arkadaş gelecekti Misafirler geldi Bir adam kim olduğunu bilmiyordum. İki tane gelin vardı birde gelinlerin kaynanası Benim ilgimi sadece bir adam o cekti tanışmaya geçtik kaynana bir gelin bulamadık Söyledi gelinler ise anne viral kendi bulur. Benim söylediğim adammış. O mutlu oldum evli olmadığı icin ama ben evliydim bir tanede kızım vardı o benim can parçam onsuz yaşayamazdım Tanışmaya geçtik gelinler çok iyiydi ama kaynana biraz sinirli gibiydi aklıma Murat hiç gelmiyordu çünkü o lisede kalmıştı. Daha görmem imkansız gibi bir şeydi herhalde görsem bile tanımazdın. O adamla tanışmaya sıra geldi manyak adam içeriye gitmişti neyse adamın isim Murat ' mış benim aklıma hemen. Lisede Murat geldi ona küçükken bahar diye arkadaşın varmıydı diye sordum ???? Hemen cevap verdi evet Benin yârim olucaktı ama bir manyak la evlendirdiler zorla benim olduğum aklıma geldi hemen. Murat' a benim o Murat ise bahar senmisin evet dedim yoksa o manyak bumudur ben evet söyledim Murat 'a lütfen olay çıkarma zaten dışarıda adamları var Murat ise Benin adamların ne boşa duruyor hemen telefon' u eline alıp adamlarına dışarıdaki adamları paketleyin dedi manyak geldi hadi sofraya buyruk Murat adamı dovücek şekilde bakıyordu. Benim aklıma Murat ' a onu sevdiğimi söylediğim geldi yemek yemeğe oturduk gelinlerden biri Murat'a amca dedi ben keşke seni yengem olsan diyesim geliyordu ama Benin'de bir kızım vardı bana anne diyince sanki 🌎 dünyalar benim oluyordu olsun Benin Murat 'la daha hayallerim . Vardı inşallah olur imkansız gözüküyordu. Ben polisim ama evden dişarı çıktığım yokki Polisliğimi yapıyım. Yemekten kalktılar kapıya dogru ilerliyorlardı manyak 'ın adamları kapıda yoktu çünkü. Murat adamlarına paket yapmıştı. Murat 'ın annesi o manyak adamla çok iyi anlaşıyordu. Ben Murat'a bakmaktan bıkmamıştım oda bana bakmaktan bıkmıyordu kızım Deniz. Zeynep gelinin kızıyla. Ya Ela'yla çok İyi oynuyordu manyak cıldırmıştı çünkü adamları kapıda yoktu Murat manyak'a vurmaysa başladı Murat'ın annesi oğlum ne yapıyorsun dur vurma adama Murat ise. Bunda adamlık olsaydı bu bahar 'la kızı Deniz 'i eve tıkmazdı annesi hemen bana baktı doğrumu kızım dedi evet efendim doğrudur 7YIL boyunca bu evde hapis yaşadım murat manyak adamı. Oyle dovmüştiki Aklı yerinden gitmişti olmayan beyni Murat bana hemen toparlanın bize geliyorsunuz annesi suskundu gelinlerden birisi şimdi tam üclü elti olduk yanındaki gelin İse aynen öyle eltim ben Deniz 'i alıp yukarı çıktım eşyalardan biraz topladık aşagıya indik Murat Deniz 'i kucağına aldı benimde elimden tuttu hadi şimdi gidelim biz muraat'ın arabasıyla gittik arabaya binip yola yavaş yavaş başladık sonuçta İzmir'den İstanbul'a gitmek kolay değildi. Murat arabada giderken Deniz'e. Sen hic İstanbul 'a gittinmi diye sordu????Deniz ise hayır Murat a biz. O evden dişarı hiç çıkmadık o yüzden bilmiyom Murat ise şimdi sonsuza kadar orada yaşıyacagız benim aklımdan manayla ne yaptı oldümü kaldımı Murat sanki aklımı okuyordu bahar şakın kafana o manyak 'ı sokma bırak be hali varsa görsün Yolda uyuya kalmıştım Vakit nasıl geçti anlamadım İstanbul'a gelmemize 1veya 2aat kalmıştı Murat ' ların evin merak ediyordum aslında. Belki ona bu kadar yaklaşmam kötü birşeydir ......... onu sevmemin sebepleri var Murat çok dürüst akıllı. Korkak değil .... manyak herifte tam tersi korkak yalancı zeki değil deli. Belki kendimi oldürseydim Deniz dünyaya gelmeyecekti ben Murat 'ı bir daha göremeyecektim..... evin önüne gelmiştik acaba dogru birşeymi omlarının evinde kalmam. . Hic birşeyden emin değilim. Kafam yerinde değil allak bullak Arabadan inerken Murat'a. Biz burada kalmamız biraz tuhaf değilmi??????? Neresi tuhaf sen Benim herşeyimsin bu hayatta bir sen icin birde kızım icin yaşayacağım ben hemen kızın kim.???? Deniz. Ben bile şok bu kadar hızlı olacağını tahmin etmezdim Murat arkasını donüp. Dügün gününe zaman olsun?????? Ben ağzımı açamadım Murat ise belli sen demiyeceksin. Ben söylüyorum haftaya salı nasıl uygunmu????? Ben sadece evet uygun diyebildim Onu görünce kalpim farklı atıyordu eve tam girdiğimizde. Karşımızda. Birde ne görelim. Geçmişim ( Berbat ama geleceğimi güzel yapan bir şeyler. ). 👪👪💍💍 aklıma hep küçük olduğum geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçüğüm daha küçük
NouvellesAdımlarımı takip edip odama ilerliyordum annem babam kavgaları hiç bitmiyor onların sesini duymamak icin yastığa başımı koydum gözlerimden akan yaşlar bir sel gibi dökülüyordu.gozlermi kapatmaya calışıyordum ama seslerden dolayı kapatamıyordum ğ