Η περιέργεια σκότωσε τις γάτες

379 23 6
                                    

Α/Ν:ΣΑΣ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΠΟΥ ΦΕΡΑΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟ #26 ΣΤΑ FAN FICTION!

Fia's POV

Δεν γίνεται?Μα...πως?Αφού δεν υπάρχουν...

Φ:Ε-Εύη...

Ε:Τι κοπέλα μου?Με γκάστρωσες!

Φ:Έλα εδώ. Λέω και κάθετε δίπλα μου.

Ε:Ναι και?

Φ:Κοίτα την οθόνη τουβλο! Φωνάζω.

Ε:Η ιστορία των τεράτων του Holmes Chapel. Διαβάζει την οθόνη. Μπορεί να είναι μύθος,ξέρεις? Μου λέει.

Φ:Γι αυτό έχει βίντεο επίθεσης,φωτογραφίες και μάρτυρες? Λέω ειρωνικά.

Ε:Φώτοσοπ και πρεζάκια που δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Απαντά γρήγορα.

Φ:Ας διαβάσουμε πρώτα και μετά βλέπουμε."Πρώτη φορά εμφανίστηκαν σημάδια βρικολάκων στο Λονδίνο.Δύο υπάρχουν αυτοί τη στιγμή.Μόνο αυτοί οι δύο επιβίωσαν.Λέγεται πως κάθε 100 χρόνια αλλάζουν τοποθεσία.Πάνε και στο Doncaster και..." Ξεροκαταπίνω πριν συνεχίσω. "Στο Holmes Chapel."Εύη,ο Louis είναι-

Ε:Δεν παίζει.Φαρσούλες μας κάνουν επειδή είμαστε καινούργιες.Είναι πολύ ευγενικoς για να είναι βρικόλακας και αα,ναι τώρα θυμάμαι!Δεν υπάρχουν βρικόλακες! Φωνάζει και γω βγάζω έξω την γλώσσα μου.

Καθώς αρχίζουμε να κοροϊδευόμαστε και να φωνάζουμε,το ringtone μου ακούγεται.Πιάνω το κινητό μου. 'Beth' γράφει.Το σηκώνω.

Beth-Βρήκα κάτι.Ελάτε σπίτι μου,θα πω και στις άλλες.Στέλνω την διεύθυνση.

Και πριν προλάβω να πω κάτι,το κλείνει.

Φ:Πάμε σπίτι της Beth. Λέω στην Εύη και ξεφυσάει.

Ε:Νυστάζω..!! Παραπονιέται.

Φ:Χέστηκα.Πάμε.

-Πριν λίγο-

-Στα αγόρια-

Χ:Παιδιά,αυτές οι πέντε κάτι υποψιάζονται.

Λου:Niall,πήγαινε.

Ν:Γιατί εγώ? Παραπονιέται.

Ζ:Βλέπεις κανένα άλλο μισό φάντασμα εδω μέσα?Εγώ όχι.Τσακίσου.

Ο Niall ξεφυσάει και παίρνει μορφή φαντάσματος.Φεύγει και πηγαίνει στο σπίτι των κοριτσιών,μόνο και μόνο για να το βρει άδειο.

Niall's POV

Χεχε.Θα φάω.

Ξαναπαίρνω ανθρώπινη μορφή και πηγαίνω στο ψυγείο.Μετά από λίγο,ακούγεται ήχος μηνύματος.Πηγαίνω στο καθιστικό και υπάρχει ένα κινητό και ένα ανοιχτό λαπτοπ στον καναπέ.Βλέπω το λαπτοπ.Σκατά,ξέρουν.

ΑντοχέςWhere stories live. Discover now