Ν:Τι κάνετε εσείς εδω?
Μπ:Ξαφνιαστηκες Niall
Κ:Παλι εσύ?Νομιζα οτι το πρωί σε ταπωσα για τα καλά!
Σ:Απο οτι φαίνεται επέστρεψα
Κ:Να πας απο εκεί που ήρθες
Φ:Παλι εσείς?
Κεν+Τ:Θα πάρω τον Harry πίσω.
Φ:Αφού είστε τόσο διχασμένες,θα τον κρατήσω εγώ.
Ε:Μακριά από τον Louis,γκε γκε?
Ελ:Κοριτσάκι μου,δεν μας παρατάς?
Π:Μην νομίζεις ότι ο Zayn θα είναι για πάντα δικός σου.
Μπ:Μα θα είναι.Θες,δεν θες.
Άρχισαν όλες να παλεύουν ξεχωριστά.Η Φία με την Kendall και την Taylor,η Εύη με την Eleanor,η Beth με την Perrie,η Katerine με την Sophia και η Jenn με την Barbara.
Η Εύη έβλεπε την Eleanor να έρχεται προς εκείνη και χαμογέλασε,κουνώντας το κεφάλι της.
Ε:Είσαι τόσο αφελής...
Της χαμογέλασε και μόλις πήγε να πεταχτεί πάνω της,μια λάμψη εμφανίστηκε γυρω από το σώμα της και η Eleanor χτύπησε το κεφάλι της και άρχισε να βαράει την ασπίδα.
Ε:Βάρα όσο θες... Της είπε τραγουδιστά και ξεφύσηξε.
Η Katerine μεταμορφώθηκε όσο πιο γρήγορα μπορούσε σε λύκο,όπως και η Sophia,και άρχισαν να παλεύουν.Υστερα από λίγο,αφού η Katerine την είχε στο έλεος της,την δάγκωσε δυνατά στη ράχη.Ξαναέγιναν άνθρωποι και η Katerine την κοίταξε υποτιμητικά.
Κ:Προηδοποίησα ΜΙΑ φορά.Μετά την πληρώνεις.Το δηλητήριο θα μολλύνει σιγά-σιγά τον οργανισμό σου και ΠΟΥΦ!Τελος η Sophia.
Μπα:Δειξε μου τι έχεις
Τζ:Οκ.Εβγαλε λέιζερ απο τα ματια της κι άρχισε να της κόβει τα μαλλια.
Μπα:ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥ?????
Τζ:Αυτο.Της έριξε λέιζερ στο στήθος και έχασε τις αισθήσεις της
Κ:Για Ελα.Της επιτέθηκε κι άρχισαν να παλεύουν ομως η Taylor έπιασε τον Harry και δεν μπορούσε να κάνει τιποτα.
Χ:ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!
Φ:HARRY!!!!Την έριξε κατω κι άρχισε να τρέχει με ολη της την δύναμη.Η Taylor τον φίλησε.Θύμωσε τοσο πολυ που την κοίταξε τοσο έντονα και τωρα πια είχε τον έλεγχο του σώματος της
Τ:Τ-τ-τι κανεις?
Φ:Σε σκοτώνω.Εχω τον έλεγχο του σώματος σου.Ομως δεν θα γλιτώσεις τοσο γρήγορα.Άρχισε να κοιτάει απο εδω κι απο κει και χτυπούσε την Taylor παντού.Φιλησες το αγορι μου και νομίζεις οι θα σε αφήσω ετσι?Πως νιώθεις που όλο σου το σώμα ελέγχεται απο εμένα?Που όλο το αίμα συ φεύγει απο σένα και έρχεται σε εμένα?Που όλες οι δυνάμεις σου σε εγκαταλείπουν?Θα με παρακαλάς να σε σκοτώσω.