Capitolul 2

213 0 0
                                    

Cand am vrut sa raspund, chiar atunci profu mi-a luat telefonul.

-Acesta o sa-l vezi la sfarsitul anului. *Spune profu*

-Hei, nu-i corect deloc! *I-am spus indignata* Doar l-am scos sa vad cine ma suna. E al 4-lea Iphone pe anul asta, n-o sa mai imi ia altul. *Ii spun eu bosumflata*

Dar nici macar nu m-a bagat in seama, mi-a intors spatele si a plecat. Ziua aste devenea din ce in ce mai nasoala, remarcasem eu. Noroc ca stiam unde sta, asa ca dupa ce se termina orele o sa ma duc la el. Nu trebuia sa se puna cu mine.

Am iesit din sala, si m-am dus direct la dulap, deja planuind totul in mintea mea. Cand am vrut sa-mi iau cartile pentru ora de biologie am simtit o mana pe fundul meu. Hmm, acest gest m-a excitat putin. Era Dylan, bineinteles, cel mai sexy, popular, frumos blabla baiat din scoala. Era perfectiunea intruchipata, toata lumea il adora, dar el avea doar ochi pentru mine, desi eu nu ii dadeam mare importanta. Doar ne-o trageam si atata tot. Stiu ca am sunat ca o curva, dar nu mi se parea ca eram. Imi placea sa beau, sa petrec, sa ma droghez, sa-mi petrec viata, vorba aia, ca doar o viata aveam si nu-mi placea sa fiu ca o mamaita.

-Hei iubire. *Imi spune Dylan dupa care ma saruta si ma trezeste din gandurile mele*

-Mmm stii cum sa infierbanti o fata. *Ii spun eu*

-Pff, asta nu-i nimic si tu stii prea bine. Sambata dau o petrecere, la mine, la ora 21:30, ok frumoaso? *Imi spune el si eu am dat din cap afirmativ, dupa care a inceput sa ma sarute mai cu foc. M-a muscat de buza inferioara, facandu-ma sa imi deschid gura, avand timp sa-si infiltreze limba in gura mea, limbile noastre masandu-se reciproc si facand un dans salbatic in timp ce ma pipaia peste tot. Am luat amandoi o gura de aer si am observat ca toata scoala se holba la noi.* Invidiosii, nu stiu decat sa se holbeze. *Pufaie Dylan*

Vorbim mai incolo iubire. *Imi spune deoarece a sunat clopotelul*

M-am dus in clasa si in rest ziua a trecut intr-un mod usor si plictisitor.

Am iesit din scoala si am chemat taxiul, am dat adresa, si in mai putin 30 de minute eram in fata blocului profesorului.

Am intrat in scara si m-am dus spre lift apasand butonul corespunzandu-i etajului 9. Parca ala era, cred si sper. Am iesit din lift si nici bine n-am batut la usa ca a si raspuns.

-Aria, ce cauti aici? Si de unde imi stii adresa? *Imi spune el surprins*

-Nu e important asta, important e ca imi vreau telefonul. *Ii spun eu cu o fata rugatoare*

-Am crezut ca m-am facut inteles cand ti-am spus ca la sfarsitul anului il primesti. *Imi spune el usor nervos*

-Nici daca fac asta? *Ii spun si-l sarut apasat dar nu-mi raspunde la sarut.*

-Aria, tipa el nervos, esti eleva mea, la naiba! Si tot nu ti-l dau.

-A, da? Dar daca fac asta? Si i-am bagat mana in pantaloni facandu-mi de treaba acolo si sa-l sarut in acelasi timp. I se simtea erectia proeminenta si placerea in acelasi timp, asa ca am continuat sa-l sarut de data asta mai apasat bagandu-mi limba in gura lui, si el la randul lui raspunzandu-mi la sarut de data asta. Doamne ce bine saruta, asa de salbatic si de brutal, gemeam de placere. M-a luat in brate incolacindu-mi picioarele in jurul lui ducandu-ma la dormitorul lui, presupun. Mi-a dat bluza jos, dupa sutienul, admirandu-mi sanii dand din cap ca-i place ce vede si ca este multumit. Ce-i drept, aveam niste sani mari si rotunzi, toti se uitau la ei. Am inceput sa-i dau camasa jos avand aceeasi reactie, semn ca-mi placea si mie ce vedeam. Avea un abdomen bine lucrat, se vedea ca e prof de sport si petrece mult timp la sala, era pur si simplu superb. Dupa ce am terminat sa-l admir, am scapat de restul hainelor iar dupa m-a trantit in pat. Incepuse deja sa-mi framante sanii si sa ii mangaie aplicand sarutari pe ei si lingandu-i, trimitand fiori in tot corpul meu. A inceput sa depuna sarutari moi si umede pe tot corpul meu ajungand in partea de jos, dandu-mi jos si ultima bucata de material, dupa care si-a bagat limba in fluturasul meu facandu-ma sa am un orgasm de toata frumusetea. Doamne, era asa de binee.

Sex & Drugs & OthersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum