Capitolul 1

218 1 0
                                    

-Aria, Aria pamantul catre Aria! Esti aici cu noi? Daca da, vrem un raspuns acum!

-Dupa ce ca am primit cea mai ingrozitoare veste din viata mea, mai vrei si un raspuns tot azi tata? Hai ca esti incredibil, ahh te urasc!

-Tara, ai grija cum vorbesti! Trebuie sa ne spui cu cine ramai. Si mai repede fetito ca n-am timp de copilarii!

-Dean, spune mama, nu inteleg de ce te comporti asa. Nu trebuie sa ia o decizie acum!

-Ba da, daca am spus ca acum, acum o ia.

Wow, tata nu mi-a mai vorbit asa niciodata, mai ales pe tonul asta. Parca a luat-o razna. Logic ca raman cu mama. Oricum el a decis sa divorteze, deci e numai vina lui.

-Cu mama, spun eu printre lacrimi.

-Ok, cum vrei tu. La revedere. A urcat in masina si dus a fost.

Practic am inceput sa urlu si m am aruncat in bratele mamei. Singura care ma intelegea in acest moment caci si ea suferea la fel de mult ca mine.

-Gata scumpo, o sa treaca. O sa vorbesc cu directoarea sa nu te duci astazi, ok?

-Nu..Nu-i nevoie, spun eu stergandu-mi lacrimile. Vreau sa merg. Acum trebuie sa ma duc sa ma pregatesc, te iubesc, papa.

-Ok puiul mamei, sa stii ca mamii te iubeste. Ma duc la munca, paaa.

Am urcat scarile spre camera mea. Trebuia sa ma duc la scoala. Trebuia sa fie o zii normala, nu pot sa arat slabiciune, slabiciunea e pentru ratati. Trebuia sa ma duc la scoala si sa stau cu, capul ridicat.

Am inceput sa ma machiez, destul de strident, dar adoram sa ma machiez asa, imi scotea ochii albastri si mari in evidenta. La par nu i-am facut nimic special, l-am indreptat si l-am prins intr-o coada de cal in crestet deoarece era foarte lung si era cald afara. Mi-am pus un sutien negru, un maieu mulat din latex albastru cu un decolteu adanc, niste blugi negri si o pereche de conversi albastri. M-am uitat in oglinda inainte sa plec. Eram sexy rau.

Pff, masina era la service, asa ca a trebuit sa chem un taxi. In 20 de minute am ajuns la liceu. Prima ora era sportul, inainte sa intru in sala, mi-am dat maieul mai in jos, mi-am asezat sutienul si am intrat.

-Aria, iar ai intarziat! Chiar vrei sa ramai corijenta?

-Buna si tie frumuselule, si am trimis un pupic spre el.

Ahh, am uitat sa mentionez ca profu de sport era foarte tanar, avea un corb superb si arata bestial? Uhh. In timp ce aveam fantezii cu el mi-a sunat telefonul, cand am vrut sa raspund....

Next cand o sa am o parere.

Sex & Drugs & OthersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum