Kalandor Kerestetik

62 3 0
                                    

A sűrű erdő zöld lombkoronái között hangos kurjantások és csattogó fejszék hangja zavarta meg a rengeteg madár állományának csivitelését. A hatalmas, több öles fák kivágása nehéz volt, ám ez nem lombozta le az erdő irtók kedvét. Hangos nevetés szűrődik át a munkások körében, majd egy nagy kiáltás „Dől a fa!" Végül az ezt követő nyikorgás, mely az öreg tölgyből jön, eztán annak tompa ám óriási puffanása. a munka pedig folytatódik.
A kopácsolásban részt vesz az egykori Homályerdő lakója is, kinek testvére épp az egyik favágó öltözékét foltozza a férje műhelyében.
-Robert! -Kiált a fa túloldalára egy erdész.
-Mondjad Baron! -kiált vissza a szikár, izmos középmagas férfi.
-Keresd már meg Malakai-t! Már vagy egy órája eltűnt! -kapaszkodik fel a fára a favágó.
-Merre indult?
-A tó fele! Remélem nem kapta el egy falka murlok. -ül le a hatalmas rönkre.
Robert a fába állította fejszéjét, majd elemelte a holmija mellől a kardját és a pajzsát, végül becsúsztatta azt a hüvelybe és elindult az erdőn át a tó irányába.
Malakai egy őr volt Haggard tábornagy sorából. Képzett harcos, így furcsa, hogy még nem ért vissza.
-Malakai! -kiáltja Robert, de semmi válasz nem érkezik.
A pocsolyához közelebb érve a növényzet is ritkul és szembe találja magát egy hatalmas fehér szőrű farkassal. Robert kardot ránt, mire a fenevad ráront. A pajzsával a feléje közeledő állatot erősen orron vágja, amitől a rémség megtántorodik, de mire megrázná ordas nagy pofáját addigra Robert már háta mögül teljes erejével meglendíti frissen élezett pengéjét és a dög koponyáját bezúzva akkorát cserget annak fejére, hogy a bestia azonnal szörnyet hal.
Nem rakja el fegyverét, hisz ahol egy farkas van ott több is mindig van. Megnézi a szörny pofáját, csupa vér a szája. „Ez nem farkas vér" gondolja magában, majd beleállítja a kutyafajzat mellkasába a pengét. Köp egyet, de mire befejezné, addigra zajt hall a bokorból.
Megpördül a másodperc tört része alatt és a Thomastól rég eltanult harci állásba helyezkedik. a pajzs mellkasa előtt, jobb kezében pengéje vállmagasságban, annak vége túlnyúlik nem sokkal a fából tákolt védelmi eszközön.
Egy aranysárga szempár jelenik meg a szemben lévő dzsumbujban, majd egy aprócska kölyök murlok totyog ki, kezében fabottal.
-Murgl! -Kiáltja el magát játékosan.
-Mi a fene... -engedi le pengéjét Robert.
A kis nyálkás rémség közelebb totyog, majd rávág egyet Robert sípcsontjára, aminek ereje épp annyi, hogy a ruha alatt megérezze a kis becsapódást. Robert elindul a vérnyomokat követve, mögötte szorosan a kis murlok.
A tó mellett haladva meglátja a halott Malakait, körbe véve az őt paskoló alacsony, nyálkás lényekkel.
A kis rém megörülve társainak, nagy zajt csap és Robert mellett elszaladva csatlakozik a holttest meggyalázásához. A szülők viszont nem értékelik ennyire a hívatlan vendéget. Hangos csatakiáltással indulnak meg Robert irányába, aki pedig ismét beleveti magát a sűrű rengetegbe és szalad át a dzsidzsáson egészen társaiig, akiknek hatalmasat kurjantott
-Mindjárt itt lesznek! -Kiáltott Robert.
A három társa egyből elrohant fegyveréért és várták a betolakodókat, akik hamar áttörtek az erdő takarásán. hatalmas robajjal csaptak össze. Apró termetük ellenére a murlokok meglehetősen szívós szörnyek. Robert suhintásától azonban nem mentette meg őket ez. A csontokkal és bunkósbotokkal szemben az élezett penge túl fölényesnek bizonyult és áthasította a hüllőember gyomrát egy suhintása, amitől annak belső szervei kibuggyantak a zöld fűre, átszínezve azt.
A harc végén pár apró vágással és zúzódással megúszták, de Malakai társuk nem volt ilyen szerencsés és halálos vállalkozás lett volna visszamenni a rémektől hemzsegő partra.

Robert elindult megmondani Thomasnak mi történt társával. Azt viszont nem tudta meghatározni a fiú, hogy a murlokok vagy pedig a farkas végzett-e a katonával.
Thomas halk sóhajtással vette tudomásul az elesett hírét, végül elküldte a fiatalt vissza dolgozni.
Nehéz idők járnak a keleti völgyre.
Egyre rosszabb az ellátás mióta a defias banda elfoglalta a folyótól nem messze fekvő farmot és meg nem ölte annak régi tulajdonosát.
Három ikonikus lázadó vette be magát társai mögé bújva a kistanyába. Thomas már vagy fél éve kifüggesztette a körözési plakátot, de kevés kalandor tévedt azóta erre és még kevesebjük fogadta el, majd halt halált a haramiák keze által.
A favágóknak már elege volt a Vancleef által irányított, szedett-vedett bagázsból.
Nem elég az erdő rémeitől tartani, de a csoport nem egyszer merészkedett át a kis faluba és vittek el rengeteg mindent.

World of Warcraft: The Brave and the boldWhere stories live. Discover now