Další divná oslava

11 2 0
                                    

Celá kapitola je věnována dealer9cukru

Umři.

Předstírejme, že je půlnoc :)

°°°

Kdo by to byl řekl, že se dovolená v Polsku prodlouží. Navrhla to Baka, protože je to svině a chtěla, aby Kaktusofilka oslavila své narozeniny v této satanské zemi. Nesouhlasil s ní nikdo až na Tena. Ten se totiž zamiloval do místních holubů, kteří tak rádi serou po střechách.

I když se rodinka snažila být nenápadná, Kaktusofilka věděla, že pro ni chystají oslavu a také věděla, jaké dárky dostane. Stejně jako každý rok. Nic. Rodinka se rozhodla, že si na její "počest" udělají výlet do místního krytého koupaliště, které si celé pronajali na tři hodiny a utopí ji tam. Kaktusofilka byla totiž přeborník v plavání. Nebo spíš v topení.

„No... nějak jsem si doma zapomněl plavky," řekl Bobby a nervózně se podrbal na krku.

„Kdybychom byli na bazéně jenom my tři, tak by mi vůbec nevadilo, kdyby ses koupal bez plavek, ale jelikož jde s námi Kaktusofilka a Touka, radši zůstaň doma," řekla Baka.

„Pff, jakože si myslíš, že jsem uchýl?" řekla uraženě Touka, „koukala bych se jen chvilku. Chviličku...."

„Já ti mužů půjčit plavky!" vykřikl nadšeně Ten a z kufru vyhodil několik párů těsných růžových plavek.

„Ehm... mám pocit, že bych se do těch plavek nevešel. Nebo spíš Bobby junior by se tam nevešel," usmál se úchylně Bobby.

„Máš pravdu... nevlezl," pokýval souhlasně hlavou Ten.

„Já taky nemám plavky," povzdechl si "smutně" strýček Bechard.

„Tak tobě půjčím plavky! Sice nevím, co máš mezi nohama a ani to vědět nechci, ale do tech plavek se nějak nasoukáš!" vykřikl šťastně 10.

„Ehmm... tak jo? Teď jen omráčit Kaktusofilku, hodit ji do kufru našeho pronajatého golfového vozíčku a můžeme vyrazit!" řekla Toga a rozběhla se někam pryč.

„Má golfový vozíček vůbec kufr?" přemýšlela Touka nahlas.

„Existuje vůbec golfový vozíček?"

„Velmi dobrá otázka..."

***

Rodinka úspěšně omráčila Kaktusofilku prášky na psaní a jebli ji do golfového vozíčku, který řídil Q. Jako jediný to všechno zvládal poměrně v klidu, takže se rozhodli, svěřit mu Kaktosufilčin život do jeho rukou.

Jakmile všichni dorazili na koupaliště, které bylo perfektně vyzdobené balónky a kaktusy, přivázali Kaktusofilku k židli. Baka měla hrozné nutkání, hodit ji i s tou židli do vody... ale ne teď. Až později.

„Takže teď budeme čekat, než se vzbudí?" zeptal se Deku a pohledem propaloval dort, který vlastně ani nebyl pro Kaktusofilku. Jen ho chtěli před ní snít, zatímco ona bude sedět přivázaná na židli a "brečet".

„Tohle jsme nějak nedomysleli," povzdechl si Strýček Bechard.

„Prostě ji hodíme do vody! Ona se už nějak probere... a utopí!" navrhla Baka a Ten s ní souhlasil. Jako vždy.

NEBEZPEČNÉ RODINNÉ VZTAHYKde žijí příběhy. Začni objevovat