Sommerferien er lige staret, og jeg skal være sammen med mine bedste venner. Vi er 6 youtubers der bor sådan på en måde i kollektiv. Der der Kristain Kulmbach, men i kender ham nok som Stupidaargaards. Der er også Rasmus Brohave, Louise Bjerre, Isabel Rigenstrup, Niklas Larsen og mig. Det er pisse hyggeligt at bo sammen med dem. I et hvert kollektiv er der et kæreste par. Her i vores Kolleektiv er vi næsten to. Der er Niklas og Isabel, som har været sammen i 4,5 år. Så er der også Kristian og jeg. Vi er ikke kærester. Vi kan bare godt lide at hygge om hinanden og være i hinandens fælleskab. Han er f*cking dejlig. Jeg hedder Ida og jeg er 20 år gammel. Jeg er en "ny" på youtube gamet. Jeg har det svært med mig selv og har dsv prøvet på at begå selvmord, men Kristian og Rasmus nåde lige at stoppe mig inden alt forbi. Rasmus er min allerbedste ven og Kristian er også min bedste ven. Vi er måske bare en blaning af bedste venner og kærester. Vi har snart gået og flirtet i et havt/helt år. Hvilket jeg kun synes er godt. Jeg er vildt bange for, at hvis vi kommer sammen at han dropper mig kort efter. Jeg vil ikke ødelæge vores venskab.
I dag skal jeg på stranden sammen med Louise og Isabel. De er mine bedste veninder. Jeg går ned og sætter mig ved bordet. Morgenmad er det vigtigste måltid på dagen. Eller det mener nogen. I det jeg næsten er færdig med at spise min bolle kommer en meget træt Rasmus ud og sætter sig ved bordet. "Godmorgen Ida" siger han med den der hæse mandestemme. Den går i hjertet på alle piger. "godmorgen Rasmus, har du sovet godt?" spørg jeg med et smil på læben. "Ja det har jeg hvad med dig??" "jeg har det også sovet meget godt" siger jeg og går hen med min tallerken i opvaskemaskrinen. Jeg krammer Rasmus og går op på mit væreslse igen.
Hmm. Hvad skal jeg tage på? Det er altid svært at finde noget man gider, og ser godt ud i. DEN DER!! Jeg fandt den flotteste sommerkjole og tog min bikini under. Mit look ser sådan ud i dag:
Jeg tager et billede til streak og så går jeg ned til de andre. Lige det jeg går ned ser jeg Kristian. Han står med åben mund og glor på mig. Aha, det gør han tit. Jeg går over til ham og giver ham et lille kys. Han kysser igen.
"Jeg skal på stranden med Isa og Lou i dag" siger jeg da vi var trukket fra kysset. "okay smukke, pas på dig selv. Vi kommer der ned snart" siger han og krammer mig. "okay Basse" siger jeg og går ud af døren med Isa og Lou.
"når, hvad er det med dig og kristian?" spørg Isabel nysgerrig.
"Ej isaaa, vi er kun flirts lige nu. Men hvis han ikke snart spør om kærester så gør jeg fandme. Det er jeg nok mand til aha" svare jeg med lidt spas i stemmen.
Vi kommer ned til stranden og der er næsten ikke nogen her nede. Kun to deer leger med en frisbee. Pigerne ligger sig ned for at tage sol. Det gider jeg fandme ikke. Jeg tager min somer kjole af og læber ud til bade broen. Av for satan, hvad var det? Plask.
----- Kristians synsvinkel----
Jeg ser en pige stå på badebroen. Hun fik en frisbee i hovedt. Mit overbeskyttende gen stiger til skyerne. Jeg løber hen og springer i vandet. Jeg for pigen hen til broen hvor Rasmus og Niklas står klar til at hjælpe mig med, at få hende op igen.
"Kristian, det er ida" råber Rasmus da jeg er ved at gå op af træppen. Jeg løber hen til hende. "HUN TRÆKKER IKKE VEJRET" Råber jeg frustrerede.
Jeg må give hende første hjælp.
"Kristian hun vågner" siger Niklas. Jeg sætter mig op og ser på hende vågne. Hun kaster det vand hun har fået slugt op. Der gik det op for mig at jeg nok var ret vild med hende. Hun sætter sig op og krammer mig.
"du rede mit liv igen Kristian." sagde hun grædene. Århh hvor er hun sød.
"Årh musse, selvfølgelig reder jeg dig" svare jeg til hende. Hun begyndte at grine.
"SKAL VI HAVE EN IS MED PÅ VEJEN HJEM" kommer Isabel og lou råbende.
"Jaa!" råber vi alle. Vi går hen til ismanden og køber en astronaut is alle sammen. Den er fkn god. Hele vejen hjem tænker jeg bare på om jeg skal spørger Ida om kærester. Jeg er bange for at ødelægge vores venskab.
Vi går ind af døren. Ja vi bor ret tæt på starenden. "jeg går ind og ligger mig lidt. Jeg har vildt ondt i hoved" siger Ida mens hun er på vej op på første sal hvor hun har værelse. "jeg komme om lidt" råber jeg stille men sådan at hun kan høre det.
"Mennesker kan vi ikke lige snakke sammen" spørg jeg nervøst. Vi alle sider ved bordet untagten Ida. "jeg tænkte på om vi ikke kunne holde en Tour de chambre fest. Altså i ved at på hvert værelse er der pyntet op og så går man rundt i til alle værelserne" siger jeg spændt.
"Ej mega fed ide" siger de alle sammen. Jeg begynder at smile.
"På mit værelse vil jeg pynte romantisk op, og så vil jeg spørger ida om vi skal være kærester. Vi har jo kendt hinanden i 4 år snart. Ihh" siger jeg mens jeg kigger de andre i øjenene.
"EJ omfg, hun bliver jo vildt glad ihh!!" hvisker Lou og Isabel.
"når jeg går op og ligger lidt ved Ida" siger jeg og rejser mig fra bordet.
----Ida's/nomal synsvinkel----
Jeg ligger og tjekker instagram, da døren dår stille op. Jeg vender mig for at se hvem det er.
"Hej Ida" siger Kristian stille.
"Hej basse" siger jeg og sætter mig op. Han sætter sig ved siden af mig. Mit hoved ligger ind til hans mave, og hans hånd nusser min skulder.
"på fredag skal vi holde Tour de chambre" siger han stille.
"ej hvor fedt, hvad har du valgt som tema for dit værelse" spørg jeg nysgerig og kigger på hende.
----Kristians synsvinkel----
Hvad f*ck gør jeg? Hvad skal jeg sige?
"jeg holder nok en nørde/Spille fest, hvad med dig smukke?" siger jeg nervøst.
"jeg tror jeg vil holde en Pride fest altså sådan en regnbue fest." siger hun mens hun smiler.
Hvad fanden.. er hun til piger siden hun vil det? Ej omg... hvad fuck gør jeg? Kl er mange. Jeg må tænke mig om i morgen og spørge Lou i morgen. Jeg kan høre Ida sover, så jeg ligger mig ned og lukker øjene.
YOU ARE READING
Haters gonna hate - K.K.
FanfictionI denne fan Fiktion følger man forholdet mellem Ida Noerskov og Kristian Kulmbach. De er begge youtuber og bor i det samme kollektiv. Men hvis de kommer sammen flytter de så? Er deres forhold stærkt? Eller kommer der noget i mellem kærligeheden? Mås...