----Kristians synesvinkel----
Jeg vågner ved jeg får solen i øjne. Jeg vågnede ikke på mit eget værelse, men på Idas. Hun er så sød når hun sover. Jeg tager min telefon og rejser mig frosigtig uden at vække Ida. Jeg går nedenunder, for at finde noget tøj jeg kan tage på efter badet. Jeg fandt det her i mit tøjskab:
Jeg har fået mit tøj på, så jeg går ind til Louise.
"Lou kan vi lige snakke om i morgen?" spørg jeg forsigt.
"ja hvad så? Spørg hun og kigger på mig.
"er Ida til piger?" svare jeg meget stille.
"Nej Kristian. HUN KAN LIDE DIG!!!" siger hun surt og sødt på samme tid.
"okay, godt." siger jeg og går igen.
Jeg elsker hende så meget. Hun er bare dejlig.
----Idas synesvinkel----
Jeg vågnede ved det hele føltets så tomt. Min drøm var fantastisk. Ja, jeg drømte om Kristian igen. Han er virkelig fantastisk. Hvem ved ikke det? Jeg står op og finder noget tøj jeg kan tage på efter badet. Mit outfit i dag:
Det er altid godt med et bad. Jeg går ind til de andre i stuen, inden jeg tager ned til byen.
"hvad skal i, i dag?" spørg jeg.
"slappe af og redigere" svare Niklas mig men han sidder og spiller fortnite.
"slappe af, hvad ed dig" spørg lou
"slappe af og købe ind til min fest i morgen" siger jeg med et smil på læben og en fod næsten uden af døren.
Aften gik stille og roligt jeg var på mit værelse og skypede med min bror.
----Næste dag----
Ihh i dag skal vi holde tour de chambre. Det bliver fkn fedt. Jeg vil holde en pride fest inde hos mig. Da jeg elsker regnbuen og jeg er selv bisexuel, men jeg er mest til kristian. Kun kristian. Jeg er ved at pynte op med det pynt jeg købte i går. Vi starter på mit værelse. Så går vi til Niklas og Isabel. Så går vi til Lous. Bagefter går vi til Rasmus og til sidst går vi til Kristians værelse. Alle virker sådan lidt hemmelighedsfulde. Jeg føler jeg har gjort noget forkert. Jeg er næsten færdig med at pynte op. Vi har bestil Taco bell til aftens mad. Vi spiser kl 18 og kl 19 starter vi ved mig. Jeg har planlagt vi skal spille Beer Pong. Det bliver hyggeligt hah. Der er udfordringer under hver kop. Og der er nogen lidt peverse ting aha.
Jeg har stillet koppene op og hentet et par dåser øl. Jeg tager min kjole på:
Kl er 17:58 så jeg må hellere gå ned. Det første jeg ser er kristian i en virkelig flot skjorte. ELSKER DEN.
"Hej smukke" siger han og tager min hånd og følger mig ind til bordet hvor alle mine bedste venner er. De betyder alt for mig. Kristian skubber stolen ud for mig. Han er en rigtig Gentelman.
Da vi har spist går vi op på mit værelse.
"ja her til pride festen skal vi spille beer pong med challengs under. Jeg tænke at Lou, Isa og Niklas er sammen og Rasmus, Kristian og mig er sammen" siger jeg
Vi går i gang med at spille og den første kop skal jeg tage en udfordring til. Jeg skal tage 5 shots vodka. Ej føj for satan aha. Vi spiller videre
Nu har begge hold kun en kop tilbage. Det er de andre, der skal ramme. Fuck den sidste vi har tilbage er et lap dance, ej og det er mig der skal udføre det på kristian. De rammer den. Kristian tager sedlen og læser "en valgfri pige skal give doig et lab dance i 1 min." "uhh" siger alle de andre untaget mig.
----kristians synesvinkel----
Jeg skal havde en lab dance af Ida. Hun gør det faktisk meget godt.
Jeg glæder mig bare til at spørger hend eom kærester senere
Det går godt til Niklas og isabels dyre fest, og til lous pizza fest. Det var også vold grineren til rots fest. Nu er det nu.
"Ida, vil du ikke tage et par øl fra køleskabet med ind?" spørg jeg sådan vi andre kan liste ind på mit værelse.
"jov self" svare hun og går ud i køkkenet.
Vi andre lister ind og tænder starinlyset og der ligger rosenblade over alt. Jeg står tættest på døren. Hun tager i håndtaget, og døren går op. Der står hun. Verdens smukkeste pige. Hende jeg elsker.
"hvad sker der her" spørg hun meget forviret, men jeg tror hun ved hvad der skal til at ske for jeg kan se hendes tåre i mine øjne.
"Ida jeg ved det kommer pludselig, men jeg holder fkn meget af dig. Jeg er træt af jeg ikke kan sige, at du er min 100%. vil du ikke nok blive min kæreste?"----Idas synsvinkel----
Ja, jeg græder. Der er ingen der har gjort sådan noget for mig før, og så er det min drømmeprins der gør det. Jeg fortjener ham ikke men jeg elsker ham.
"ja det vil jeg gerne" svare jeg og løber hen og giver ham et kys.
Verdens bedste dag i dag.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Haters gonna hate - K.K.
FanficI denne fan Fiktion følger man forholdet mellem Ida Noerskov og Kristian Kulmbach. De er begge youtuber og bor i det samme kollektiv. Men hvis de kommer sammen flytter de så? Er deres forhold stærkt? Eller kommer der noget i mellem kærligeheden? Mås...