Bir kere minecraft oynayanlar minecraftta skinimizin steve olduğunu bilir.Ama minecraft 1.8 pre 5 te skinimiz alex oluyor.Alex bir kızdır.Ama ben her türlü steveden ayrılmam. Birde minecraft 1.8 de
"/gamemode 3"yaptığınız zaman blokların içinden geçebilirsiniz ve herhangi bir canavara sag tıkladığınızda onun gözünden görürsünüz. Bence bu özellik harika bir şey olmus.Ama artık sularda bize rahat yok çünkü denizlere bir yaratık daha geliyormuş. Dikenli bir yaratık mis. Ben buna çok üzüldüm çünkü canavarlardan deniz de yüzerek kaciyordum ama bu özellik kötü olmuş bana göre. Bir de oyuna farklı kapılar geliyormuş her türlü kapı zincirlerinden tut zindan kapılarına zindan kapılarından tut cam kapılara yani çok farklı kapılar geliyormuş.Bir de oyuna zırh askiligi gelmis yani artık zirhlarinizi asabilirsiniz.
Bir de minecraft 1.8 e farklı çitler gelmis mesela orman ağacını kestiniz onu çit yaptığınız zaman orman ağacı odununun renginde oluyor,bence bu özellik güzel olmuş. Kitabımın kapak fotografinda yay tutan kişi Alex bunu da söyleyeyim dedim.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın.
YORUMLARINIZI VE OYLAMALARINIZI EKSIK ETMEYIN.
FACEBOOK: www.facebook.com/minecraft pc
www.facebook.com/oyundelileri
Bu günlük bu kadar arkadaslar ikinci bölüm en kısa zamanda yazacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minecraft Bilgileri
FanfictionMINECRFAT LA ILGILI HERSEY BANA YORUMLARDAN SORU SORABILIRSINIZ. SKYPE:oyundelileri311 FACEBOOK:www.facebook.com/WantedGamingtr YOUTUBE:www.youtube.com/user/WantedGamingTR