Hexxit:Hexxit bana göre bir savaş modudur. Çünkü modsuz minecraft ta zombi creeper gibi yaratıklar varken hexxite azrailden tut mezar canavarları da var. Hexxit çok guzel bir mod indirmenizi ve oynamanizi tavsiye ederim.
Tekkit:Tekkit tamamen mühendislik modudur. İçinde computercraft da vardır. Computercraft ta kapılara şifre koyup açabilirsiniz. Ve maden olarak yeni madenler ekler.
1-Coper(bakır)
2-Tin(Metal gibi bir maden)
3-Uranium (uranyum)
4-Safir
5-refined iron (iron u fırında pisirdiginiz zaman olur)
6-Bronz(pulverizer diye bir makinede bakirin ve tin in tozunu yaparak carft ta üç bakır tozu ve bir tini koyduğunuz zaman olur.Bundan zırh yapabilirsiniz. )
Birde nether madenleri var onlarda bu saydıklarım var.
Jammy Furniture:Eşya modudur. Oyuna klozet ten tut buz dolabına kadar bir sürü eşyası olan bir modudur.
Buildcraft: Otomatik maden modudur. Bu modda otomatik maden kazan bir cihaz yaptığınızda madeni kendi kendine toplar ve cheste koyar.
Gravity Gun: Bu mod oyuna yer çekimi silahı getirir. Yani bir cimeni havaya kaldirabilirsiniz. Bence çok eğlenceli bir mod.
Nether Ores: Bu mod oyuna netherde maden ekleyen bir mod yani, normal minecraft dünyasında iron gold dibi madenler netherdede oluyor.
OYLAMALARINIZI VE YORUMLARINIZI EKSIK ETMEYIN
Skype:oyundelileri311
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minecraft Bilgileri
FanfictionMINECRFAT LA ILGILI HERSEY BANA YORUMLARDAN SORU SORABILIRSINIZ. SKYPE:oyundelileri311 FACEBOOK:www.facebook.com/WantedGamingtr YOUTUBE:www.youtube.com/user/WantedGamingTR