Z pohledu Angi
Ráno jsem se vzbudila. Bylo úterý tudíž ve čtvrtek je škola . Všimla jsem si že Kiki nespí tak jsem ji pozdravila . Asi hodinu jsme si povídaly a když bylo 10 šli jsme na snídani . Doma byly mí rodiče. Sedli jsme si ke stolu a pustili se do toastů co připravila mamka. Hned po tom jsme šli provést ranní hygienu a obléct se. Pořád jsme musely myslet na Maca a Tinuse takže naše debata byla o nich.Z pohledu Maca
Hned ráno jsem se vzbudil v mém novém pokoji. Přestěhovaly jsme se do České republiky kvůli tátově práci . V mém pokoji ještě leželi krabice s věcmi . Najednou někdo zaklepal. Byl to Tinus. Sedl si vedle mě a pozdravil já mu jen kývl hlavou. ,,Nenapíšeme holkám jestli nechtějí ven?" Zeptal se mě a já řekl že klidně. Šli jsme tedy za rodiči do kuchyně na snídani. ,,Dobré ráno" řekli jsme jednohlasně. ,,Dobré "pozdravili máma s tátou. V tom se na nás vrhla Emma a objala nás. ,,Ahoj Emmi"řekli jsme zase jednohlasně a šli si sednout ke stolu. ,,Tati?"zeptal se Martinus. ,,Můžeme jít dneska s Kiki a Angi ven ?"zeptal jsem se opatrně . ,,Promiňte ale ne kluci musíte si vybalit a pak se jdeme kouknout do nového studia"řekl taťka a my zesmutněly.
****************
Den uběhl jako voda a my se chystali spát.Z pohledu Angi
Rozloučila jsem se s Kiki a šla do pokoje kde jsem najela na Instagram a najednou jsem málem omdlela. Marcus a Martinus mě začali sledovat a lajkli všechny fotky. Hned jsem psala Kiki ale ta neodpověděla. Pak jsem šla na večeři a dala jsem si horkou koupel.
*******
Ráno jsem se vzbudila v osm a viděla jsem SMS od Maca.Mac: Ahoj nechceš dneska ven ?😘
Já: Promiň musím se učit do školy😥
Mac: Aha škoda tak se uvidíme ve škole pa 😍
Já: AhojDocela jsem se divila těm smajlíkům ale co . Do školy se mi vůbec nechtělo jelikož já a Kiki sedíme jinde a každá sama a deset minut nám vážně nestačí na pokec . Najednou jsem ušla hlavou na učebnici Dějepisu. Vzbudilo mě až klepání na dveře. Byl to taťka . ,,Ahoj Angi oběd je na stole" řekla. ,,Jo už běžím"odpověděla jsem. Na oběd byly tortili mňam . Po obědě jsem se šla znova učit ale tentokrát jsem neusla . Večer byl hned a já znova usla ale neřešila jsem to. V tom cítím něčí ruku na mém líčku. Lekla jsem se. Byl to Marcus který se na mě usmíval.
Z pohledu Marcuse
Šel jsem k Angi abych ji aspoň chvíli viděl. Zazvonil jsem a otevřela nějaká paní asi její mamka. Pozdravil jsem, představil jsem se a řekl proč tu jsem. Hned mě pustila dovnitř a dovedla k Angi do pokoje. Angi spala na nějakém sešitě a byla hrozně roztomilá. Jeden vlas ji spadl do tváře tak jsem pomalu dával za ucho ale v tom se vzbudila.Z pohledu Angi
,,Ahoj Marcusi" pozdravila jsem ho a usmála se on mi úsměv opětoval. Pak mě chytil kolem pasu a vzal do náruče posadil mě vedlě něj a políbil mě na rty. Já jen na něho koukla a on se začal červenat. ,,Promiň Angi j-já nechtěl" začal se omlouvat ale místo odpovědí jsem mi dala pusu na líčko. On se usmál a já taky. Večer u mě přespal ale předtím byl ještě u nich doma pro věci. Měl spát na zemi ale v tom se mě zeptal :,, Mohl bych se lehnout k tobě ?"zeptal se mě opatrně. Já jen kývla a on se zaradoval. Leželi jsme daleko od sebe ale v tom jsem si přilehlá blís k němu a objala ho. On mi objetí opětoval . V jeho náručí se krásně spalo a cítila jsem jeho vypracované tělo bylo to úžasné .Z pohledu Marcus
Když jsem se Angi zeptal jestli můžu si jít lehnout k ní a ona přikývla zaradoval jsem se. Leželi jsme daleko od sebe a v tom mě obejmula. Nevadilo mi to tak jsem ji objeti opětoval. Pak jsem si všiml že usnula takže jsem usnul taky.
*** Ráno jsem se vzbudil v pět ale budím měl zvonit za hodinu. Angi ještě spala tak jsem si ji hrál s vlasama. Náhle se vzbudila a usmála se . Já ji políbil do vlasů a pozdravil.Z pohledu Angi
Ráno jsem se vzbudila v objetí a cítila jak si mi někdo hraje s vlasama. Byl to Mac . Když si mě všiml usmála jsem se a on mě políbil do vlasů . Hodinu je si povídaly a pak šli na snídani. Po snídani jsme provedli rání hygienu a šli do školy. Ve škole jsme potkali Kiki a Tinuse jak se objímají . Bylo to roztomilé musely jsme se s klukama rozloučit jelikož šli do ředitelny. Ve třídě jsme byly ještě chvíli spolu a v tom do třídy vešla třídní. Pozdravili jsme se a v tom tam vešel ředitel a za ním stály kluci. Vešel do třídy a představil je . Třídní posadila vedle mě Maca a ke Kiki Tinuse co víc si přát. O přestávce k nim přišla Ivana se Sandrou a Bethany. Hned klukům říkaly že se s náma nemají bavit ale kluci že ne . Ve škole to rychlé skončilo jelikož jsem se nenudila . Mac i Tinus skoro pořád zpívaly pro mě a Kiki. Když byl konec vyučování Mac šel se mnou domu kde byl až do pěti než musel odejít. Po jeho odchodu mi zase bylo smutno naštěstí jsme si do desíti psali a pak šli spát.
Zdálo se mi že jsem měla Maca jako manžela a s ním dvě děti dvojčátka kluků po tatínkovi a holčičku po mě. Kiki měla dvě děti spolu s Tinusem a to strasiho kluka a mladší holčičku . Všichni jsme se měli rádi.Takže ahojte vítejte na konci další kapitoly jak jsem zmiňovala u kapitoly překvapení že vyjdou dvě za den tak jsem také učinila . Doufám že se vám tato bude líbit i další co budou přibívat. Tato kapitolabyla celkem nic moc jelikož celý příběh teprve začíná😊. Tak ahoj u další kapitoly.
YOU ARE READING
Překvapení
FanficAhoj jmenuji se Angelika a je mi 15 let. Mám nejlepší kamarádku Kristýnu a jsme MMerky. Jednou k nám přijde nějaká bývalá spolupracovnice od taťky a stane se něco nečekaného... Doufám že se vám příběh bude líbit.