kutuphane

199 9 1
                                    

Sabah icerden gelen sesle kalktim sacim basim daginikti asagi indim babam yemek hazirliyodu yemegi yakmisti ona guldukten sonra banyoya gittim sacimi tarayip tapladim elimi yuzumu yikadim ve ciktim ustume kot pantolaon dar paca siyah hep giydigi ayakkaba tarzi adini bilmiyorum gormussunuzdur ayakkabi koyu yesilbuluz onu pantolanun  icine koydum arkasi uzun kaldi uzun yere  kadar gelen siyah hirka giydim sacimi topladim hafif makyaj hazirdim hemen asagi indim babama yemek icin yardim ettim ve hemen kahvaltimimi yapip ciktim sahil kenarina geldim ah burasi cok huzurluydu bir banka oturdum onumden bir kucuk bir cocuk gecti tabi yeni yurumeyi ogrenmisti annesi arkadaydi biraz cocugu izledim bir anda dustu hemen yerimden firladim yanina gidip kucagima aldim ona sarildim optum annesine verdim cok seker bir cocuktu sarisin ela gozlu pembe yanakliydi ben banka oturunca yanima jorge geldi nerden cikiyo bu cocuk " ya sen nerden cikiyosun boyle heryerdesin " " cocuklari cokmu seviyosun"  " evet hemde cok elbet birgun benimde cocugum olucak "
Boyle diyince jorge bana bakti
" tini cabuk kalk konu ile alakasi olmasada kalk omenli " " of ne var ne oldu"  "aa bizim odevimiz vardi muzik birinin hayatini arastiricaktik "
"aa evet hadi kutuphaneye orayi cok severim" "tamam "

Ve kutuphanedeyiz aslinda kisa surdu bulmamiz desem yalan olur 6 saattir burdayiz tam bulduk yazdik cikiyoduki bizi burda unutmuslar icerde kaldik devasa raflar kitaplar ve gerisi karanlik tek bizim oldugumuz yer aydinlik birbirimize sarildik icerden bir ses geldi ve basimi jorge  nin gogusune daha cok bastirdim jorge benim saclarim ile oynuyodu ve sesizligi bozdu "tini seni ilk gordugum gunden beri seviyorum dedi aslinda bende onu seviyorum  " hemen dogruldum sasirmistim ama hisleri karslikliyidi "ben de seni cok seviyorum jorge hemde cok  "
demem ile beni opmesi bir oldu ilk opucugumu caldi birkac dk oyle kaldik sonra nefesiz kalip ayrildik
"seni cok seviyorum birtanem"  dedemsi ile kapidan ses gelmesi bir oldu hemen kalktik kapiya baktik kapiyi biri acmisti cok gizemli e beni eve birakti ve gitti inanamiyorum bir meteorla cikiyorum hemen uyudum sabah kalktigimda yatagimda not vardi
Tatlim biz babanla 1 ayligina yokuz kendine iyi bak bitanem jorge sana bakicak suan ayni evde kalicaksiniz ikinize guveniyorum

Inanmiyorum 1 ay ben ve jorge ayni evde bas ucumda ayicik vardi ustune askima yaziyodu hemen sacimi topuz yaptim ustime siyah  taytimi kirmizi bol buluzumu giydim ayagima tavsanli pandifimi sacimi topuz yapip kurdale taktim elime ayicigimi aldim asagi indim jorge onunde onluk ile yemek yapiyodu fotosunu cekip instagrama askim yazip koydum sonra face twitir jorge nin arkasindan gelip sarildim ve optum birlikte yemek yaptik yedik ve salona gectik
"sence dun cok garip diyilmiydi"
"niyeki" "kutupanede kaldik sonra.
sevdigimizi itiraf ettik ardindan gizemli bir sekilde kapi acildi sonra 1 ay birlikteyiz " " evet bitanem 1 ay benimsin " Dedi ve ikimizde gulumsedik.

bitmeyen askHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin