Sabah karnimin agrisi ile kalktim of cok agriyo yataktan kalkmamla dusmem bir oldu bacagim karnim cok agriyo ayaga kalktim detken ayagimi yatagin kosesine vurdum ah cok aciyo pandiflerimi aramaya basladim calima masimin altindaydi ne akla hizmet onu oraya koymussam tam basimi kadirirken basimi carptim heryerim agriyo ah anam of of dayak yemise dondum banyoya giderken kolumu kapiya carptim banyoya girdim sacimı tardami felan derken odama gittim ustume mavi duz bol buluz beyaz yuksek bel dar paca pantolon sacim toplu asagi indim mutfaga gittim krep yapiyim dedim yapmaz olaydim ilk elimi yaktim sonra yumurta pantolonuma geldi un sacima geldi sonunda yaptim ardindan domates dograrken elime geldi domatesi cope attim kan olur diye yenisini kesitim yukari ciktim dus aldim odama giydim elbise cikardim giydim ama dar geldi cikardim bir tane daha giydim giyerken elbide yirtildi bende nazar boncuklu beyaz buliz giydim kirmizi pantolon giydim sacimi acarken sacim dugum oldu belime, kadar saclarim var tabi, oyle olur biraz ugrasip actim bunlari yaparken jorge hala uyuyodu odadina gittim uyuyodu yanima gidip optum uyandirdim ve tam uyanmadan ciktim merdivenden inerken ayagim birbirine dolandi ve merdivenden yuvarlanmaya basladim bu olurken jorge odasindan cikmisti yuvarlandim ama bayilmadim sansa bak jorge yanima geldi "askim iyimisin ? " "ah jorge belim cok aciyor " "e tabi acir sana ne oldu her yerin mosmor " " of bir bilsen sabah kalktim karnim agriyodu yataktan kalktim kolumin ustune dustum sonra kalktim yatagin ucuna ayagimi catptim pandifimi araken basimi ders calisma masasina carptim banyoya giderken kolumu kapiya carptim sonra mutfaga gittim ustumde mavi buliz beyaz pantolon, vardi krep yaprken elim yandi yumurta pantolunma geldi sacima un geldi onu yaptim sonra domates dograrken elimi kestim yeni domates dogradim banyo yaptim sacim acilmadi elbise olmadi diyeri yirtildi sonra merdivenden yuvarlandim of of "
"bunlar ben uyurken oldu yani" "artik nasil uyuyosan" " hahah kiyamam" "neyse hadi yemek yiyelim" "tamam "
Yorucu bir gün oldu benim için avmye git sonra markte git felan
Aksam jorge yüzunden korku filim izledik derken gece oldu jorge koltukta sizdi ama uykucu he of ya derken elektirik kesildi ruzgar estigi icin ugultu var camlara vuran dallarin golgeleri bir ciglik attim cok korktugum icin jorge uyandi " ne oldu" "elinin köru oldu korktum "
"hadi uyulim bana sarılarak uyuya bilirsin korkma ben hep yanindayim sakar sevgilim " "tesekkuler sakar sevgilim ? " " evet bugun, cok sakarlik yaptin "Kisa ama yapicak birsey yok 8.siniftayim yazmam zor oluyo uzgunum zaman buldukca
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bitmeyen ask
RomanceMartina okulda herkez tarafimdan ezilen bazi ozellikleri kiskanilan bir kizdir ama ona oyle biri yardim eder ama bu kisinin oma yardim edecegi aklina hic Gelmiyodur aca bu kim