𝐛𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨 𝐱 𝐯𝐢𝐥𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
"𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐚𝐭𝐡𝐬"
𝐛𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨 & [ y / n ], 𝐭𝐰𝐨 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐚𝐭𝐡𝐬. 𝐚 𝐛𝐨𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚 𝐡𝐞𝐫𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚 𝐯𝐢𝐥𝐥𝐚𝐢𝐧."𝙞 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪, 𝙆𝙖𝙩𝙨𝙪𝙠𝙞 "
𝙢𝙮 𝙜𝙧𝙞𝙥 𝙩𝙞𝙜𝙝𝙩𝙚𝙣𝙚𝙙 𝙤𝙣 𝙝𝙞𝙨 𝙝𝙖𝙣𝙙 𝙣𝙤𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙡𝙚𝙩 𝙜𝙤 𝙤𝙛 𝙝𝙞𝙢. 𝙞 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙪𝙧𝙥𝙧𝙞𝙨𝙚𝙙 𝙤𝙛 𝙘𝙤𝙣𝙛𝙚𝙨𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮 𝙛𝙚𝙚𝙡𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙨𝙩𝙪𝙩𝙩𝙚𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙖 𝙬𝙤𝙧𝙙.
"𝙆𝙖𝙩𝙨𝙪𝙠𝙞, 𝙞 —"
𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝙞 𝙘𝙖𝙣 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙘𝙤𝙣𝙩𝙞𝙣𝙪𝙚, 𝙞 𝙝𝙖𝙙 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙘𝙪𝙩 𝙤𝙛𝙛 𝙗𝙮 𝙖 𝙨𝙞𝙢𝙥𝙡𝙚 𝙮𝙚𝙩 𝙝𝙖𝙧𝙨𝙝 𝙧𝙚𝙥𝙡𝙮.
"𝙞 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪."
𝙞 𝙝𝙖𝙙 𝙚𝙭𝙥𝙚𝙘𝙩𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙧𝙚𝙥𝙡𝙮 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙞 𝙠𝙣𝙚𝙬 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙖𝙙 𝙛𝙖𝙡𝙡𝙚𝙣 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 𝙩𝙤𝙤. 𝙞𝙩𝙨 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙥𝙖𝙩𝙝𝙚𝙩𝙞𝙘 𝙤𝙣 𝙝𝙤𝙬 𝙞 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙩𝙨 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙚𝙣𝙙.
𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙧𝙚𝙟𝙚𝙘𝙩𝙚𝙙 𝙢𝙚 𝙞𝙨 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙤𝙛 𝙤𝙪𝙧 𝙙𝙞𝙛𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣𝙩 𝙥𝙖𝙩𝙝𝙨? 𝙞𝙛 𝙞𝙩𝙨 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮, 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙢𝙮 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙚𝙚𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙤𝙚𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙢𝙚𝙖𝙣 𝙖𝙣𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙮𝙤𝙪, 𝙖𝙢 𝙞 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 ?
𝙞 𝙡𝙤𝙤𝙨𝙚𝙣 𝙢𝙮 𝙜𝙧𝙞𝙥 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙮 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙨 𝙖𝙧𝙚 𝙣𝙤 𝙡𝙤𝙣𝙜𝙚𝙧 𝙩𝙤𝙪𝙘𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙞𝙨. 𝙞 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙙𝙤 𝙪𝙣𝙙𝙚𝙧𝙨𝙩𝙖𝙣𝙙. 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙩 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙝𝙪𝙧𝙩𝙨 𝙖 𝙡𝙤𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙞 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙝𝙚𝙡𝙥 𝙗𝙪𝙩 𝙘𝙤𝙣𝙛𝙚𝙨𝙨 𝙢𝙮 𝙛𝙚𝙚𝙡𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪.
"𝙞𝙩'𝙨 𝙖𝙡𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩, 𝙆𝙖𝙩𝙨𝙪𝙠𝙞..."
"𝙝𝙚𝙮 𝙞𝙩𝙨 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙤𝙪𝙩 𝙤𝙛 𝙘𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧 𝙛𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙤 𝙘𝙧𝙮."
𝙞 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙤 𝙬𝙞𝙥𝙚 𝙝𝙞𝙨 𝙩𝙚𝙖𝙧𝙨.
𝙗𝙪𝙩 𝙞 𝙨𝙩𝙤𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙢𝙮 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙨 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝙞𝙩 𝙩𝙤𝙪𝙘𝙝𝙚𝙨 𝙝𝙞𝙨 𝙘𝙝𝙚𝙚𝙠. 𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙚𝙨𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙢𝙚 𝙩𝙤 𝙩𝙤𝙪𝙘𝙝 𝙝𝙞𝙢, 𝙙𝙤𝙚𝙨𝙣'𝙩 𝙝𝙚?"𝙞𝙙𝙞𝙤𝙩 (𝙮/𝙣), 𝙞'𝙢 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮..."
𝙞𝙩𝙨 𝙞𝙧𝙤𝙣𝙞𝙘 𝙝𝙤𝙬 𝙤𝙪𝙧 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙘𝙖𝙣 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙜𝙚𝙩 𝙝𝙪𝙧𝙩 𝙗𝙮 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙚'𝙫𝙚 𝙨𝙚𝙚𝙣 𝙘𝙤𝙢𝙞𝙣𝙜. 𝙞'𝙢 𝙝𝙤𝙥𝙚𝙡𝙚𝙨𝙨𝙡𝙮 𝙞𝙣 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙮𝙤𝙪, 𝙠𝙣𝙤𝙬𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙚 𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙩 𝙗𝙚 𝙩𝙤𝙜𝙚𝙩𝙝𝙚𝙧. 𝙞 𝙗𝙧𝙤𝙠𝙚 𝙢𝙮 𝙤𝙬𝙣 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙡𝙤𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙮𝙤𝙪.
𝙖𝙢 𝙞 𝙘𝙧𝙪𝙚𝙡 𝙛𝙤𝙧 𝙘𝙝𝙤𝙤𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙖𝙧𝙠 𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙧𝙮? 𝙞𝙛 𝙨𝙤, 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙞'𝙢 𝙩𝙧𝙪𝙡𝙮 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮. 𝙞𝙩 𝙝𝙪𝙧𝙩𝙨 𝙩𝙤 𝙨𝙚𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙞'𝙢 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣 𝙛𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙩𝙚𝙖𝙧𝙨.
"𝙣𝙤, 𝙞 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙣𝙚 𝙬𝙝𝙤 𝙞𝙨 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮"
YOU ARE READING
bakugo x reader [one-shots]
Romance𝐚 𝐛𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨 𝐱 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 [𝐨𝐧𝐞-𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬] 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 [ started on : 20-01-19 ] #24 heroic