3. Bölüm

43 3 0
                                    

Demir'den korkuyordum çünkü hepimizi cidden ezebilirdi. Spora gidiyordu ve 150 kg falan taşıyabiliyordu. Kaslıydı. Ondan sadece ben ve Melisa korkuyorduk. Deniz ve Burak korkmuyordu.

Burak "Kızlar arabama atlayın hemen geliyorum." Biz arabaya ilerlerken Demir de bizi takip ediyordu. Biz arabadan olanları izliyorduk.

Deniz Demirin önünü kesti. Bir şeyler konuşuyordular. Demir cebinden telefonunu çıkartıp Burak'a gösterdi. Burak ve Deniz arabaya bindiler.

Melisa "Ne konuştunuz." diye sorarken. Burak zikzaklar halinde gidiyordu. "Burak abicim düzgün sürsene." dedi Deniz. Melisa "Soruma cevap verin." dedi. Burak düzgün sürmeye başladı.  Deniz "Sahilde dur Burak öyle anlatalım.  "Peki abim." dedi Burak.

Sahilde durup karşılıklı 2 banka oturduk.  Ben ve Melisa Deniz ve Burak oturdu. Karşımda Deniz vardı. 

Deniz "Bizi öldüreceğini iddia ediyor." Ben "Ne hakla iddia ediyormuş bunu?" Burak "Bilmiyoruz ama delirmiş. Bir süre dışarısı yerine evlerde takılalım kızlar ve Deniz. Gözünün önünde olursak bize çok zarar verir." dedi. Deniz "Bizim ev boş. Annemler yurtdışına çıktılar.Babamlar ise şehir dışında.". Ben "Tamam yarın sizin evde saat 11'de buluşalım." Melisa "Ayrıca bizim evde boş. Anneannem annemlerle birlikte yarın akşam bir yere gidecekmiş. Babam ise zaten sabah işte akşam ise annemlerin yanına gidecekmiş. 2 günlüğüne. Yani Miray istersen yarın akşam  bizde kalabilirsin." "Olur." diye cevapladım kıkırdayarak.

Arkamızdan Berfin geldi. "Waooow Demirden kaçıp buraya mı geldiniz?" Deniz "Kafamın tasını attırma Berfin gece gece deniz sularıyla çekişme istersen!" dedi. İçimden sevinsemde dışımdan Berfine karşı öfke saçıyordum. Berfin  "Seninlemi çekişeceğiz Denizciğim?" "Çek git Berfin." dedi.

Hep birlikte arabaya binip evlerimize dağıldık. Yarını sabırsızlıkla bekliyordum.

Üstümü değişip yatağa atladım. O sırada mesaj geldi. Kimden olduğuna baktım.

Kimden: Melisammm

Kanka uyudun mu?

Mesajı görünce gülerek yeni mesaj yazdım.

Kime: Melisammm

Sence uyumuş muyumdur? Neyse Melisammm ne diyeceksin kanka?

Okudu herhalde çünkü anında mesaj attı.

Kimden: Melisammm

Miray ben korkuyorum. Bize gelsene.

Haha. Güldüm çünkü güzel bir cevap bulmuştum.

Kime: Melisammm

Dur Burağı arayayım gelsin yanına. Hhahaha

Yine anında cevap attı.

Kimden: Melisammm

Sakın öyle bi delilik yapma Mirayımmm

Kime: Melisammm

Çok geç.

Yazdım. Hemen Burağı arayacaktım ta ki penceremdeki o manzarayı görene kadar.

FİRARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin