Ismeretlen ajándékozó

5 0 0
                                    

Hűvös éjszakák járnak manapság hiszen a tél közepén járunk. Igyhát elmentem keresni valamiéle barlangot. Találtam is viszont éreztem hogy nemcsak én vagyok a barlangan. Több farkas is volt, ha jól hallotam akkor az pont egy falka volt.

-Na még pont az hiányzik hogy rámtámadjanak, pedig jól harcolok de inkább most nem. Mondtam és azzal a hévvel elkerültem őket messziről. Sikerült is, nem érezték a szagomat. Valami komolyról beszélhetett a falkavezér. De nem nagyon érdekelt, mert korgott a gyomrom. Ideje volt valamit vadászni csak egy gond volt, kimenni a hidegbe nem akarok úgyhogy a barlangi tavakból kellet pár halat kifognom. Nem szeretem a vizet azt tudni kell rólam, dehát ha a gyomrom van veszéjben akkor mindent bele.

 Nem szeretem a vizet azt tudni kell rólam, dehát ha a gyomrom van veszéjben akkor mindent bele

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sajna nem sikerült fognom egy halat sem -.-. Így vizesen és éhesen feküdtem le. Eljött az éjszaka. de én még mindíg éhes voltam meg sáros. De szerencsére hamar elaludtam. Reggel mikor felkeltem előttem volt egy frissen kifogott lazac. Felültem körbenéztem hogy ki volt az aki ezt idehozta nekem de nem találtam senkit. Miután viszamentem a lazachoz, megettem...finom volt, mit lehet még egy lazacra mondani? Lementem kortyoltam egy pár vizet majd visszamentem a helyemre. Sikerült megint elbóbiskolnom de nem sokára mig megnem láttam valakit a helyem környékén. Gondoltam nem zavarom meg hogy ki is az a valaki igyhát elmentem egy kicsit körbejárni a barlangot. Megnéztem azt az ismeretlen falkát is. Néhányan még aludtak de azért voltak már fent egy páran. Nem is nagyon akartam tovább maradni hiszen alattam kezdett megomlani a föld és erre néhányan felfigyeltek. Szerintem nem vettek észre. De kitudja, kicsit mászkálgattam még majd visszamentem a helyemre ahol megint csak egy fincsi lacaz várt. Hát mit tettem volna megettem. De azt nemtudom hogy ki adja nekem ezeket az ajándékokat.

Vérből farkasWhere stories live. Discover now