Artık Eun Soo yoktu. Sadece defter vardı. Ah şu lanet defter... İlk önce Eui Geon bulmuştu. Ardından Eun Soo'nun ölüm haberi onu da yıkmıştı. Zavallı Eun Soo araba kazasında ölmüştü. Sicheng'in haberi bile yoktu. Okul bugün açılmıştı. Eui Geon defteri Sicheng'e vermeye karar verdi. Eui Geon zil çalınca Sicheng'in yanına gitti ve defteri ona verdi. Sicheng "Bu ne şimdi?" diyebilmişti sadece. Eui Geon dolan gözleri ile "Bu sana Eun Soo'nun yazdığı şeyler. Defteri sana vermeliyim diye düşünmüştüm." dedi. Sicheng, "Sen onun defterini nereden aldın ve o nerede?" diye sordu. Eui Geon artık dayanamadı ve ağlamaya başladı, "Lanet olsun tamam mı? O öldü! Bunu söylemek istemiyordum çünkü ben bile kabullenemiyorum!" diye bağırdı. Eui Geon hoşlandığı kızın ölüm haberi ile uyanmanın yanında resmen delirecekti. Sicheng bir an da kekeledi, "N-ne? N-nasıl? Hayır o ölmedi bana yalan söyleme!" diye bağırdı ve Eui Geon'un yakasına yapıştı. Eui Geon sinirle yakasındaki elleri itti ve , "Al oku. Senin için yazılmış ne de olsa!" dedi. Ardından ardına bakmadan gitti. Sicheng dolan gözleri ile defteri aldı ve ilk sayfayı açtı. Çok pişman olmuştu. Her an ağlayabilirdi. Bir sayfa daha çevirdi, bir sayfa daha ve bir sayfa daha. Resmen onu kırmıştı ve kalbini parçalara ayırmıştı. Sicheng defteri okuduktan sonra çantasına koydu ve ağlamaya başladı. Küçük bir çocuk gibi ağlıyordu. Bir an da ölmeyi diledi ve kafasını sıraya vurdu. Bir kez daha Eun Soo'nun sırasına baktı ve yavaşça kalkıp onun masasına oturdu. Evet Sicheng pişmandı ama sorun şu idi, ona karşı değişik duygular hissetmeye başlamıştı. Sanırım ona aşık olmuştu. Ama artık aşık olduğu kız da yoktu...
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Cidden finali kötü son yapmak istememiştim ama özel bir bölüm daha yayınlayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I LOVE YOU °DONG SICHENG°
FanfictionUmarım senin için yazdığım bu defterdeki her şeyi okursun Sicheng... Sevgilerle, Kim Eun Soo.