Azi, 2 septembrie... 2014, o zi plictisitoare de incelut de toamna... Momentan sunt la serviciu. Lucrez la un magazin cu muzica. Este c-am cel mai popular magazin din oras cu muzica. Am un sef de tot RA-HA-TUL. Tipa mai mereu la mine... Dar sunt angazata lunii...Boring.. Pai azi a fost cea mai misto zi din viata mea pentru ca... mai bine vedeti. Ora 19:42 ... sunt in pauza. C-am a 5-a pe ziua pe ziua de azi. Mi-am scos din buzunar telefonul si castile. Am inceput sa ascult muzica, mai exact One Direction - Irresistible. Dansam si cantam ca tampita in magazin. Dar in acel moment intra in magazin un grup de tipi. Seful se uita la mine si radea de fiecare data cand stateam cu spatele la el. Dupa inca cateva minute de cantat si dansat ma lovesc spate in spate cu cineva. Cad pe jos dar cand ma intorc...
M:-Oh nu! Imi crer mii de scuze. Cu ce va pot aj.... jj...uta.... AAAAA!
Era Zayn Malik si ceilalti. Oh doamne...
Z:-Nu. Eu ar trebui sa imi cer scuze. Eu sunt Zayn din trupa One Direction. Iar tu, frumoaso, te numesti?
M:-...
Eram muta si socata in acelasi timp. Nu imi venea sa cred ca e chiar el. Am clipit de 2 ori si am vorbit.
M:- Scuze... Madison.
H:- Pot sa spun sa esti foarte sexy, imi spune Harry facandu-mi cu ochiul.
In acel moment Zayn i-a dat o palma iar eu m-am inrosit in obraji. Harry si-a scris numarul de telefon pe o bucatia de hartie si mi-a dat-o soptindu-mi in acelasi timp la ureche "Suna-ma!" cu atitudinea lui de bad boy si sexy. Am pastrat biletelul, dar cand m-am uitat la fata lui Zayn... Era nervos... cred ca faptul ca mi-a dat Harry numarul lui la facut jelos, asa ca...
Z:- Uite-l si pe al meu, iar in acel moment un zambet apare pe fata lui.
M:- Mersi. Deci baieti, cu ce va pot ajuta?
Lo(uis):- Am venit sa cautam niste albume.
M:- Pai, bine...
I-am ajutat sa isi gaseasca albumele care si le doreau. Mi-au multumit dupa care au plecat. YES!!!! Deja am numarul lui Zayn.
BOSS:- Cum a fost?
M:- CEI MAI TARE CLIENTI EVER!!!
5 minute mai tarziu pe usa magazinului intra o fata mai mica de statura decat mine, cu parul saten blondin si ochii albastri.
???:- NU CRED!
M:- Ba sa crezi!!
Ea e Ella, ce mai buna prietena a mea. Ne stim de cand aveam 2 ani. La fel si ea, obsedata de One Direction.
E:- Ce scrie pe hartiutele alea?*ridica spranceana*
M:- Nu conteaza.
Iar in secunda doi mi le smulge din mana... Dupa ce le citeste...
E:- OMFGOMFG!!! Tu ai numerele lor de telefon?!
M:- Umm da...
Ma enerveaza cand face asa.
BOSS:- POTI PLECA ACASA!
M:- INCA ODATA nu trebuie sa tipati la mine si multumesc. Ne vedem maine Ell? E c-am tarziu sa mergem sa ne plimbam.
E:- Mbine...
Dar si ea se supara cand o refuz sau aman. Obijnuim sa ne plimbam dupa ce plec de la serviuciu dar eram prea obosita sa ma plimb... dar sa mai stau pe picioarele mele. Dupa ce mi-am luat la revedere de la Ella mi-am comandat un taxi care a venit in 5 minute. Ajung acasa si... nimeni. Ciudat... asa ca urc la mine in camera, imi trantesc toate chestile pe pat si ma dezbrac pentru a intra in baie pentru a-mi face o baie lungaaaaa cu spuma. Se face ora 21(9 PM) si nu a ajuns nimeni. Unde o fi oare mama? Unde o fi fratele meu? In fine... Am stat pe ganduri daca sa il sun pe Zayn sau nu, dar intr-un final m-am decis sa il sun si sa vorbim doar 5 minute. I-au tefonul repede si emotionata in mana, scot foicica cu numarul lui Zayn, formez numarul si sun.... Suna... Suna... Suna... iar intr-un final raspunde.
Z:- Alo?
M:- Buna Zayn, spun eu entuziasmata si in culmea fericirii.
Z:- Madison?
M:- Dap, eu in persoana.
Z:- Ooo, buna frumoaso ce faci?
M:- Bine. Stateam si ma gandeam daca sa te sun sau nu.
Vorbim si vorbim si vorbim, pana vine Harry.
Z:- Trebuie sa inchid, a venit Harry?
H:- CU CINE VORBESTI??
M:- Bine.. spun eu cu un zambet pe fata si dandu-mi ochii peste cap. Paa!
Z:- Te pup! Pa.
Inchid telefonul, inchid lumina si ma bag la culcare.
---------------------------------------
Salut! Tot eu sunt si am tevenit cu un capitol nou. Sper sa va placa si ii multumesc lui Angel pentru mica publicitate. Ne vedem la capitolul 2 si multumesc ca ati citit! ;)