Capitolul 0 - Bun venit!

113 5 2
                                    

Buna! Ma numesc Madison Smith am 17 ani, aproape 18 yuhu, 1, 73 metri, fara tocuri, si locuiesc in Londra cu mama mea, Sandra si fratele meu mai mare, Don. El are 21 de ani, mrr... Dar tot EU sunt mai alintata decat el :33. De origine sunt Romanca, dar ne-am mutat in Londra pentru ca postul mamei din romania s-a desfiintat si a gasit un post aici, in Londra. Am uitat sa zic... II IUBESC PE CEI DIN ONE DIRECTION !!! Ii iubesc pe toti. Nu ma pot decide doar la unul singur. Cred ca va intrebati de TATA... Pai el ERA cel mai bun tata... pana cand a inceput sa fumeze *da el nu fuma*, sa se drogheze si sa ne abuzeze pe membrii din famile prin bataie. Dar nici acum nu imi pot scoate din minte cand tata venea beat la 3 dimineata si se certau si ca sa o opreasca pe mama din cearta o... viola... Al dracu'... Pai mie in general imi place sa desenez, sa dansez dar cel mai si cel mai mult imi place sa.... * TOBELE VA ROG * sa CANT! Cant de cand ma stiu. Pai de ce sa ma vb despre mine cand ar trebui sa inceapa povestea. Atunci, sa incepem! :))

______________________________________________________________________________

Salut. Ma numesc Cosmin si am 12 ani. K stiu ca e ciudat ca un baiat sa faca o poveste despre One Direction, dar am zis sa incerc pentru ca am vazut ca sunt EXTREM de populare. Sper sa am cat mai multi cititori. Imi pare rau daca an facut greseli de ortografie dar scriu de pe telefon. Ne vedem la urmatorul capitol. :)))

P.S.: E cam a 47436785438864465220321466 oara cand rescriu povestea. :)))))

Strange Love(Zayn Malik F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum