BANGTAN İÇİN OKUYUN!

4K 80 623
                                    

Arkadaşlar şöyle bir olay var YG Ent. Hile yapıyor. Bildiğiniz üzere şu 2-3 gündür BP'nin DDDD şarkısı 600 milyon izlenmeyi geçti. Peki bu nasıl yapıldı? Tabiki de hile ile!

Şimdi arkadaşlar YG ENT. DDDD şarkısını Müzik Kategorisine koyacağına Doğal Yaşam&Blog Kategorisine koymuş. Bu sayede bu kadar izlenim kazandı. Şimdi ise olay fark edildiği için Müzik Kategorisine koymuş.

Şimdi çoğu BTSBLOG ve diğer çoğu Bangtan Fan Instagram sayfası bunu paylaşınca olay oldu. Kızlarımızın başarısını kıskanıyorsunuz denmeye başladılar. Bir saniye ama sizin başarı dediğiniz şey izlenme mi?

Ve ayrıca YG ENT. Sayfasında bir makale yazmış BP KPOP'UN DİĞER BTS' Mİ OLACAK? gibisinden

Bişey diyim mi BP BTS'in tırnağı bile olamaz neden mi? BTS afedersiniz KÖPEK gibi çalışıp, dans provaları yapıp, gece yarılarında şarkı yazıp üstüne altyapılarını yaparken, o kızlar eline verilen kağıttaki şarkıyı söylüyorlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bişey diyim mi BP BTS'in tırnağı bile olamaz neden mi? BTS afedersiniz KÖPEK gibi çalışıp, dans provaları yapıp, gece yarılarında şarkı yazıp üstüne altyapılarını yaparken, o kızlar eline verilen kağıttaki şarkıyı söylüyorlar. Ve ayrıca orjinalleri varken çakmasına hiç gerek yok!!

Hatırlatırım Bighit'i ünlendiren BTS'di
BP'yi ünlendiren ise YG.
Bangtan çökecek olan bir şirketi kurtardı. Bütün yükleri omuzlarında taşıdılar. Direndiler. Ve kendi alın teriyle,kendi haklarıyla buralara geldiler. Şimdi gelişte bize 2 yıllık bir Grubu 'BAŞARILI' diye savunmayın.

Ve Bangtan yılda 3 albüm, 1 Japon albüm toplam 4 albüm, 71 şarkı, birde Steve Oaki ile şarkı yaptı,Amerika turu yapıp 1 ay orada kaldı üstüne 2 Billboard ve 1 kere AMAS'a katıldı. Şimdi yılda 3+1 cb yapmış Bangtan ve 1.5 yılda tek cb yapmış BP...

Şimdi söyleyin bana kim daha başarılı?

Instagram Ж pjm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin