ŞİMDİ OKUDUĞUN cringe şeysi No Ficción N'OLUR OKUMAYIN ARTIK TW koyuyorum çünkü içeride ne var hicbir fikrim yok #apopvs #ciddenherbokvar #cringe #dontshadegays #herbokvar #intagrampostlarıblahblah #kpopfalan #neysebosyaptım #sunabakaaa be relax 😞😣 172 20 9 milfstki tarafından milfstki tarafından Takip Et Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Reportar Historia Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Lan amına koduklarımın n'apıyorsunuz? Tamam anlıyorum, beyinsizsiniz ama dışarıya yansıtmayın. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Sakin kalamıyorum. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Ben bile yapmam mk bunu anlıyorum shipliyorsun ama YAPMA Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Pt iki yapıcam çünkü yoruldum.