Selam arkadaşlar.Ben ve arkadaşım bir hikaye yazmaya karar verdik.Buralarda daha yeniyiz bize destek verirseniz çok seviniriz.İnşallah hikayemizi beğenirsiniz.Arkadaşımın hesabı''Kemalistim''.Desteklerinizi bekliyoruz.İyi okumalar.
Sabah pencereden gözüme vuran güneş ışıklarıyla gözlerimi açtım.Saate baktığımda randevuma geç kaldığımı gördüm.Lanet olsun ki yine alarmı duymamıştım.
1 AY ÖNCE:
Annem babam ben ve erkek ikizim Mete'nin okullar arası futbol maçına gitmiştik.Maç bizim tarafımızda galibiyet ile sonuçlanınca çocukluk arkadaşım Kaan ben ve Mete bunu kutlamak için Mete'nin haftasonları çalıştığı Ercan Abi'nin kafesine gitmeye karar verdik.Bu sırada annem ve babam eve gitmek için yola çıktılar.
Her şey çok güzel gidiyordu.Birden telefonum çaldı bende açtım.Arayan annemdi.
-Efendim anneciiimmm
-Hanımefendi sakin olun ben polis memuru az önce anne ve babanız kaza yaptı.Durumları ağır.En yakın hastaneye kaldırıldılar.
GÜNÜMÜZ:
Anne ve babamın ölümünden sonra ikizim Mete ve ben Tekirdağ'dan İzmir'e babaannemin yanına geldik.Her şeye yeniden başladık.Ve şimdi yeni bir şehirde,yeni bir evde,yeni bir oda da,yepyeni bir hayata başlıyorum.1 hafta sonra okullar açılacak ve ben 11. sınıfa tanımadığım yabancı insanlarla beraber başlayacağım.Okullar açılmadan önce bir psikologla görüşmek için randevu aldım.En büyük hayalimdir psikolog olmak.
09.00 da olan randevuma saat 08.20 de uyanmıştım.Hemen yataktan fırladım bir duş almak için.Veee sonuç gardırobuma bodoslama daldım.Başımı ovalayarak banyoya doğru hızlı ve dikkatli adımlarla ilerledim.Bir şeye daha çarpmak istemiyordum.Banyoya girip suyu ayarladım.Ilık bir duş alıp bornozumu üstüme geçirip çıktım.
Dünden hazırladığım pembe eteğimi ve bebe yaka beyaz gömleğimi üstüme geçirdim.telefonumu alıp bir taksi çağırdım ve hafif bir renklendirmeyle makyajımı tamamladım.Sarı saçlarıma ellerim şekil verip salık bıraktım.Aşağıdan taksinin korna sesini duyduğumda elime çantamı alıp pembe topuklu ayakkabılarımı ayağıma geçirip kendimi taksiye attım.