Kate.
M-am intors si l-am vazut pe Harry stand sprijinit de usa de la dormitorul baietilor.
-Harry , Am zis eu pe un ton sobru.
Acesta își da ochii peste cap.
- Uite, hai sa uitam de discuția pe care am avut-o înainte. Cred ca te-am judecat greșit.
Mi- as fi dorit din toată inima sa îl cred , dar nu puteam. Îl auzisem. Eram amândoi conștienți de ceea ce se întâmplă. Eu eram o vrăjitoare majora iar el un elev în anul șase. Nu mai era ca în trecut. Nu mai avea Cum sa fie. Știam și eu ca el mă urmărește. Știa și el eu știu ăsta.
Am oftat și Mi-am încrucișat mâinile la piept.
- Ok. Cum zici tu.
Harry nu apune nimic, deoarece este acoperit în totalitate de Ron.
- Harry, vreau sa o cunosc. Te rog.
Acesta își da cu palma peste fata, enervat la culme.
- Kate, poți sa mă ajuți cu ăsta?
Am pufnit în ras. Ron se uita destul de bulversat la noi.
- Kate o cunoaște? Desigur! Ele sunt fete! Normal ca se cunosc ! Cum de nu m-am gândit?
Nu am apucat sa spun nimic, deși deschisesem gura sa protestez.
- Da ,Kate știe de Romilda. O sa Îți facă cunoștință cu ea.
Ron vine iute lângă mine.
L-am strafulgerat pe Harry cu privirea, iar apoi m-am întors la Ron, care trăgea de roba mea.
- Trebuie sa fie în biroul lui Slughorn, am zis eu pe un ton convingător, indreparndu - mă spre scări.
- Dar de ce ar fi acolo? Întreabă Ron pe un ton nedumerit , venind grăbit în spatele meu.
- A, pai face meditații la poțiuni cu el, spune Harry,inventând.
- Poate nu ar fii rau sa întreb dacă nu pot face și eu meditații cu ea, ,nu?
- Bună idee, spun eu.
Dar, Lavander aștepta lângă gaura portretului, așa ca planul meu și al lui Harry s-a complicat intr-un mod neașteptat.
- Ai întârziat, Won-Won, zise ea, bosumflandu-se. Ti-am luat un cadou și. ...
- Lasa-ma în pace, spune Ron pe un ton nerăbdător. Harry o sa mă prezinte Romildei Vane.
Nu îi mai spuse nimic lui Lavander, ieșind imediat le gaura de portret. Am încercat sa îi arunca o privire plina de regret, dar cred ca părut mai degrabă amuzat, pentru ca Lavander arata și mă jignita .
Mi-a fost puțin teama ca Slughorn ar fi în Marea Sala, dar nu a trebuit sa bat a doua oară, ca usa s-a deschis. Slughorn stătea în fata noastră îmbrăcat într-un halat de casa verde, părând destul de adormit.
- Kate, Harry , a bolborosit el. Ce vizita! De obicei dorm la ora asta.
-Domnule profesor, va rog sa mă scuzați de deranj, am zis eu, dar amicul meu Ron a înghițit din greseala o poțiune de dragoste. Credeți ca ați putea sa-i pregătit un antidot? L-as duce la Madam Pomfrey , dar nu avem voie cu articole de la Weasley Bing-Bong și știți Cum este.
- Harry, spune el pe un ton surprins. Ma așteptam să pregătești tu un antidot. Ești un expert al opțiunilor.
- A... a zis Harry uitandu-se la mine și la Ron care ne imbranceam. Știți ,domnule, eu nu am pregătit niciodată un antidot pentru o poțiune de dragoste. Și pana o făceam , Ron sigur pățea ceva.
După ce a reușit sa scape de mine , Ron a zis pe un ton plangaret:
- Harry, nu o văd. ... O ascunde cumva de mine?
- Poțiunea asta avea cumva un termen de expirare? Întreabă el , uitandu-se la Ron cu un interes profesional. Știi, pot deveni mai puternice dacă sunt ținute mai mult la păstrare.
- Asta explica multe, am zis eu, luptandu-ma de-a dreptul cu Ron, pentru a-l impiedica sa-l dărâme pe Slughorn.
- E ziua lui de naștere, a zis Harry pe un ton rugator.
- O, fie, hai, intrați, a zis Slughorn, induiosandu-se . Am tot ce trebuie un geanta. Nu este un antidot complicat.
Ron a intrat cu viteza în biroul lui Slughorn și imediat s-a împiedicat, agatandu-se de gatul meu. Am oftat dezaprobator și apoi Ron a zis:
- Sper ca nu m-a vazut inpiedicandu-ma.
- Nu a sosit încă, spune Harry, urmarindu-l pe Slughorn Cum pregătește poțiunea.
- Ce bine, spune Ron. Cum arat ?
- Foarte chipeș, spune Slughorn pe un ton mieros,dandu-i lui Ron un pahar cu lichid limpede. Hai, bea-l pe tot. E o băutură calmanta.
Ron privește cu neîncredere paharul.
- Ca sa nu te pierzi cu firea când vine , știi tu.
- Perfect, spune Ron
-Perfect ,spune Ron pe un ton nerăbdător,dând paharul pe gat cu zgomot.
Toți trei l-am urmărit pe Ron . Pentru o clipa, el a zâmbit , dar apoi expresia vesela de pe chipul sau a fost înlocuită cu o expresie de groaza desăvârșită.
- Ron , am șoptit eu.
Ron dăduse drumul paharului; se ridica pe jumătate de pe scaun și apoi leșină, cuprind de convulsii. Facu spume la gura și ochii pătură sa-i iasă din orbite.
Am ramas socata. Harry a strigat la Slughorn sa faca ceva, în timp ce eu am fugit spre măsuță cu ingrediente . Am căutat pe ea, disperata. Atunci am găsit.
Era piatra care are arata ca un rinichi uscat, pe care o studiasem în primul an.
Am alergat înapoi la Ron și I-am îndesat bezoarul pe gura. Ron se cutremura puternic,ramase dintr-odata cu respirația tăiată, perfect nemișcat și lipsit de vlaga.
Bună ziua!
Îmi pare rău că am postat așa târziu, dar știți cum este.....
Saptamana ăsta este săptămâna de Foc.Ce credeți ca sa va intampla cu Ron? Dar Kate?
Va pup!
❤❤❤
CITEȘTI
Kate Agnes #7- Sfarsitul e Aproape
FanfictionLumea s-a schimbat. Si Kate s-a schimbat. Toata viata ei se intoarce la 180 de grade atunci cand familia Reacredinta dispare din viata ei. Adevarata lume incepe sa prinda contur sub ochii tinerei. Ce o sa se intample ? #DorimSchimbare