Imediat in fata mea,în locul lui Hermione stătea Greyback. În locul lui Harry era Bellatrix iar în locul lui Ron era un devorator al morții tânăr pe care nu il cunoșteam.
Am pufnit dezaprobator.
- Foarte matur, draga mătușa. Ma asteptam mai mult de la tine.
Bellatrix a strâns din ochi si mi-a afisat un rânjet feroce.
- Ah, Irina, crezi ca are cineva încredere în tine? Stim cu toții că minți.
Era foarte aproape de adevar. Nu voiam să dau dovadă de neputință. Voiam să par de încredere.
- Ce te face sa crezi Asta? Intreb eu zâmbind.
- Ca esti o ascunsă. Sunt sigura de asta. Sigur esti cu Dumbledore si cu ceilalti. Esti o SLABĂ.
Cu zambetul pe buze, pune accent pe ultimul cuvânt.
- Stii ce cred eu ? Ca tie iti este frica ca iti iau fața in randul Devoratoriilor, nu este asa ?
Femeia pare scandalizata. Greyback se mută de pe un picior pe altul.
- Poftim ? Cum iti permiți să te compari cu mine ? Esti o inițiată, nu ai cum să te ridici la nivelul meu.
Am ras scurt.
- Cred ca stim amândouă cine este cea SLABĂ.
Am zâmbit zeflemitor si am trecut pe lângă ea.
- Daca nu ai ceva important sa imi spui, o sa plec. Nu am timp de pierdut, am continuat eu.
Bellatrix tace din gura , în timp ce Greyback vine lângă mine si imi da o cutie.
- Prima ta misiune este ca acest pachet sa ajunga la Draco. Fără să bănuiască cineva. El își stie misiunea mai departe.
Am înghițit în sec.
- Sigur. Înainte de Asta,ce contine ? Intreb eu.
- Un coliere blestemat. Destinația finală este Dumbledore.
Am murmurat un " da" stins si am luat cutia.
- Succes, spune el.
Am ridicat mâna în semn de salut si am pornit prin Hogsmead ca sa il caut pe Draco.
Am umblat destul de mult. Afara era o zăpadă cat toate zilele si vântul imi biciuia fața. Cand ne-am intalnit, intr-un final, i-am dat cutia.
- Ce e asta ?
- Cutia. Pentru Dumbledore.
Draco înghite în sec.
- Kate, imi este frica. Dacă ne prinde cineva?
- Este misiunea ta, Draco. O sa ii trimit lui Dumbledore o scrisoare, spun eu.
Fără prea multa tragere de inima, acesta a dat din cap si am pornit spre Trei Maturi,cu pachetul in brate.
Nu ne spuneam nimic, ci ne aruncam priviri scurte. Imi era milă de el. Nu merita o asemenea viața.
Am intrat in localul imbaxit de oameni. Multa lume si-a ridicat privirea spre noi, dar am evitat să fac contact vizual cu cineva.
M-am dus ață la Andy si Sam. Cei doi cel mai probabil ma așteptau. Se țineau de mână și își aruncau priviri gingășie.
M-am așezat fara chef la masă și nu am zis nimic.
- De ce ai întârziat? Intreaba Andy.
- Ma așteptau. Ei. Am zis scurt.
Sam oftează si isi pune mana in cap.
- Oricum, esti bine ?
- D-Da. Nu. Nu stiu,Sam. Imi este frica. Bellatrix m-a mirosit deja.
Dar ce puteau sa faca ei. Andy se ridică de la masă și imi da o îmbrățișare.
- Nu cred ca pot,Andy.
- Ba da, spune el. Tu esti cea mai puternică fața pe care o cunosc. Cea care a înfruntat destinul. Esti o eroină, Kate.
Mi-am sters lacrimile si i-am zâmbit.
- Va multumesc. Nu stiu ce as fi facut fara voi.
Ne-am așezat toți trei la masă. M-am uitat curioasă prin bar. Era multa, foarte multa lume. În timp ce mă uitam , am facut contact vizual cu Harry care ma privea mult prea insistent.
Am zâmbit destul de stramb, dar el nu mi-a răspuns. Știa. Știa că lucrez cu Draco.
Evident ca Sam si Andy au remarcat. Înainte să pot spune ceva,Sam a zis :
- Vezi ca te asteapta cineva.
M-am intors automat si am vazut un cap roșcat.
Era George.
După ani și ani, am scriu și eu acest capitol mirific.
Credeți ca George o sa afle despre activitatea lui Kate?Va pup! ❤❤
CITEȘTI
Kate Agnes #7- Sfarsitul e Aproape
Fiksi PenggemarLumea s-a schimbat. Si Kate s-a schimbat. Toata viata ei se intoarce la 180 de grade atunci cand familia Reacredinta dispare din viata ei. Adevarata lume incepe sa prinda contur sub ochii tinerei. Ce o sa se intample ? #DorimSchimbare