4. Bölüm: İlk Öpücük

2.3K 51 6
                                    

Sevgili okuyucularım; Geçtiğimiz hafta sonunu arkadaşlarımla barda ve güzel bir kahvaltı programıyla geçirdiğim için bölüm gecikti. Özür dilerim :P Bide daha uzun tutmaya çalışacağım söz :) Bu bölüm hikayemde anlattığım eski  sevgilime gelsin.

Bana evimin adresini sordu arabaya biner binmez.

"Sen beni evimden almadın ki, beni arabama götür hemen." dedim sinirle. Biliyordum ondan hoşlandığımı ama konu aşk veya sevgi bile olsa bu agresif, egoist tavrımdan ödün veremiyordum işte.

Hiç konuşmadan beni ilaçlarımı aldığım eczanenin önüne kadar götürdü. Tam teşekkür edip inecekken kokusunun yaklaştığını hissettim. İşte o an! Beni öpecekti.

Öptü. Yanağımdan, masumca.

"S-s-sen bunu nerden biliyorsun?"

Fısıldayarak:

"Sus lütfen, al şu telefonu ve numaranı yaz. Tek istediğim seni biraz yakından tanımak." dedi ve bir masum öpücük daha. İstiyordum aslında bu çocuğu, o benim olmalıydı. Madem gaydi.

Elimde telefon kalmıştı öylece. Biraz düşündükten sonra not bölümüne facebook adresimi yazdım ve hoşçakal bile demeden arabadan inip kendi arabama bindim.

Yolda son vites tam gaz giderken bir yandan direksiyona hakim olmaya çalışıyor, bir yandan da telefona bakıyordum. Nedenini bilmiyorum ama facebookta eklemesini istiyordum. Eve geldiğimde annem suratıma meraklı meraklı bakıyordu. Sanırım günümü nasıl geçirdiğimi ve yüzümdeki bu tebessümün sebebini merak ediyordu.

"Bir erkeğe aşık oldum anne!" diyemediğim için onu samimi bir şekilde öpüp odama çıktım. Çıkarken annemin keyifli bir şekilde:

"Kim bilir yine hangi kızı kandırdın." dediğini duymuştum. Kız. Evet, sürekli kafamı telefona soktuğum zamanlarda ailem gay olduğumu öğrenmesin diye tüm sevgililerimi onlara kız diye anlatırdım.

Odama çıktığımda bir düşünce sardı beni. Ben daha önceki ilişkilerimde hep aktif rolde olmuştum pasifliğim nadirdi ama bu çocuk başkaydı, pasife benzer bir yanı da yoktu zaten. Hiç umursamıyordum. Yeter ki eklesin beni, ona kadınlık bile yapabilirdim. Yeter ki eklesin! O salak da facebook adresimi bile zar zor almıştı, neden eklememişti sanki. Aslında bende de salaklık vardı, kendi adresimi vermiştim de onunkini  neden istememiştim? Şimdi bir mesaj atar hatırlatırdım kendimi. Beklerken uykuya dalmışım. O kadar yorulmuşum ki sahura bile uyanamamışım.

Uyandığımda ilk işim facebooka girmek oldu. Beklediğim gibi 1 istek ve 1 mesaj gelmişti sonunda.

"Selam :)" yazıyordu mesajda ve sahur vakti gönderilmişti. Sahura kalkacağımı düşünmüş olmalı. Hemen isteği kabul ettim. "Şu an aktif" yazısını gördüm ve kendi kendime "Pasif de mi oluyormuş bu :D" diye espri yapıp güldüm. Daha fazla vakit kaybetmeden cevap verdim:

"Selam?"

"Nasılsın ukala :P tanıdın mı beni?"

"Hayır"

"Profilimi incele öyleyse ;)"

Bir süre mesaj atmadım ve ondan bir adım daha geldi:

"Çok hoş bir insansın, senden hoşlandım."

"Farkındayım.!"

"Neden denemiyoruz öyleyse? "

"Bak benim tam 4 tane sevgilim oldu. Çeşitli sebeplerden dolayı hepsinden ayrıldım ve tonlarca acı çektim. Sonuç olarak bizim ortamda -gaylerde- güven, sadakat kelimelerinin olmadığını ve ben bu acıların 5. sini kaldıramayacağıma kanaat getirdim."

"Sadece daha samimi olalım. Birbirimizi daha yakından tanıyalım. Tek isteğim bu; seni, yakından tanımak.."

"Peki o zaman biraz birbirimizi tanımamızda sakınca yok. "

"Whatsapptan devam edelim: 05xx xxx xx xx."

Olamaz! Ben zaten numaramı vermek istemediğim için facebook adresimi yazmıştım. Bu da nerden çıktı şimdi?..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Egoist GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin