Kεφάλαιο 1ο

11 0 0
                                    





  

Μια αυστηρή φωνή και τρία σύντομα χτυπήματα στο σάπιο ξύλο ήτανε αρκετά για να ταρακουνήσουν ζωηρά το σπίτι πάνω στον μικρό λόφο. Εκεί, άρχιζε το Ρίβινπολ, πλάι στην λίμνη που σχημάτιζαν με τα νερά τους οι φθινοπωρινές βροχές, αρκετά νότια και απομονωμένο από τον υπόλοιπο κόσμο.

"Έρχομαι, έρχομαι," ακούστηκε βιαστική η κοπέλα.

Οι παλιές σανίδες από τον πάνω όροφο έτριζαν διαδοχικά. Κατέβηκε την στενή ξύλινη σκάλα που την οδήγησε στην μπροστινή πόρτα και κάθησε στο τελευταίο σκαλί. Έντυσε τα γυμνά της πόδια με δύο ξεθωριασμένες καφετί μπότες και φόρεσε ένα χοντρό ύφασμα που μόλις είχε φέρει από επάνω. Δάγκωσε το μανίκι με λίγο ζόρι, ώστε να περάσει το χέρι της από μέσα, ρίχνοντας παράλληλα κλεφτές ματιές στα αριστερά.

"Άργησες," ακούστηκε αυστηρά μια γυναικεία φωνή.

Το κεφάλι της κοπέλας ξεπρόβαλε μισό μέσα από το ύφασμα -που τόσο την δυσκόλευε να φορέσει- και έριξε ένα αθώο απολογητικό βλέμμα στην γυναίκα.Το δεξί της χέρι έπεσε βαρύ στον ώμο της και την βοήθησε. Τα μαύρα της μακριά μαλλιά ήτανε πίσω δεμένα και το βλέμα της επικριτικό με το ρυτιδιασμένο μέτωπο να προδίδει την ενόχληση της.

"Κάθε μέρα τα ίδια. Ο Κρολ σε έχει κακομάθει Βάλερι." είπε μισοδαγκώνοντας τα χείλη της.

Η κοπέλα έβγαλε ένα πνιχτό γέλιο. Σηκώθηκε και αγκάλιασε σφιχτά την γυναίκα.

"Καλημέρα και σε εσένα μητέρα" ψιθύρισε.

Πέρασε δίπλα της και άνοιξε την ξύλινη πόρτα. Κοίταξε στα αριστερά, τράβηξε την υφασμάτινη τσάντα που ήτανε κρεμασμένη σε ένα ξύλινο άγκιστρο και ψαχούλεψε μέσα για ώρα.

"Εδώ." είπε η μητέρα της. Ξετύλιξε την χρυσή κορδέλα από το χέρι της και την πέρασε πάνω στα σκούρα κόκκινα μαλλιά της, που έπεφταν μέχρι το στήθος άγαρμπα. Με μισόκλειστα καστανά μάτια και ένα σύντομο χαμόγελο που φώναζε ζωηρά ευχαριστώ της ανταπέδωσε την πράξη.

"Αυτό είναι για τον πατέρα σου."

Η γυναίκα την πρόλαβε πριν περάσει την πόρτα. Της άφησε στα χέρια ένα μικρό καλάθι με φαγητό -φρούτα και μερικές λιχουδιές-.

"Να έχει μείνει τίποτα πριν φτάσεις στο ποτάμι." συνέχισε αυστηρά.

"Εντάξει, μητέρα." απάντησε και έκλεισε γρήγορα το καλάθι.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Dec 16, 2019 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

O Κύβος της Απληστίας (Greek Version)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant