Capitolul 1

34 4 0
                                    

Ma numesc Maria  și am 18 ani. Am parul blond spre castaniu și sunt pasionata de motociclete, nu am apucat sa îmi cumpăr una sau sa conduc una ,dar sper ca o voi face curând. Îmi place sa-mi petrec timpul cu prietena mea cea mai buna asa ca m-am mutat cu ea într-o casa mărișoara. Pe ea o cheamă Andreea și ne înțelegem foarte bine, iar atunci când nu o facem pur și simplu ne vedem de treaba noastră pana decidem sa ne împăcam. Ea fumează, eu obișnuiam sa o fac, dar uneori uit și fumez și eu, ști cum se spune, prieteni ne influențează, ceea ce uneori nu e adevarat ceea ce e în cazul meu și al ei. Ne iubim reciproc, suntem ca niște surori și ne apreciem. Andreea are parul negru scurt, creț, dar care ii sta foarte bine cu el, nici nu cred ca as recunoaște-o fără el. Are ochi verzi, pupil-iile putin dilatate, dar care ii stau perfect cu ei, uneori poarta ochelari deși ar trebui sa-i poarte în fiecare zi, doar ca ii disprețuiește, mereu e cu zâmbetul pe buze, iar când nu e supărata ,trista sau trece printr-o perioada proasta.Mereu am adorat la ea modul în care privea oameni, în mod special cum ma privea pe mine, ma făcut sa ma simt frumoasa, fericita și sa fiu eu însumi asa cum mereu am vrut sa fiu. 

...

Casa din fata noastră arata mai mare decât arata în articolul pe care l-am văzut pe internet, ceea ce ma face sa rânjesc și sa-mi întorc privirea spre prietena mea care își fumează liniștita țigara. Mergem încet, dar totuși repejor în spatele domnului frumos din fata noastră, prietena mea nu face alt ceva decât sa se plictisească și sa asculte conversația mea banala pe care o aveam cu acest domn pe nume Harry, un nume ciudat, asa mi se părea și încă mi se pare. Dupa ce ne-a arătat prin jur cum arata și toate cele, semnam contractul apoi ne înmânează cheia și pleacă urându-ne o zi frumoasa. Dupa ce ma asigur ca pleacă scot boxa din ghiozdan și dau play pe o muzica random din telefonul Andreei-ei.

...

Dupa ore bune în care am stat și am pus toate lucrurile la locul lor, acolo unde trebuie sa fie am comandat pizza și niște sucuri fiindcă frigiderul era gol. Am mâncat în liniște cu Andreea, ceea ce nu era normal, de fapt de obicei, adică mereu ea nu e asa îngândurata ceea ce ma face sa o întreb ce s-a întâmplat, dar o las asa atunci când îmi explica ce avem maine de făcut fiindcă eu eram sigura ca o sa fiu o leneșa ca de obicei și o sa vreau sa dorm. Mi-a zâmbit și a aruncat resturile în coșul de gunoi alături de câteva doze de cola în timp ce eu băgam netul în priza și ma asiguram ca merge. Îmi pun telefonul la încărcat și îmi întorc capul spre noua mea colega de casa. 

-Maine avem o zi plina asa ca mai bine ne-am pune la somn. Noapte buna!! Te iubesc enorm!! Spune Andreea.

-Noapte buna!! Si eu te iubesc!!!

Am îmbrățișat-o și am plecat leneșă în dormitor stingând becul din bucătărie. Îmi aprind becul în camera și privesc în jur pentru câteva secunde. Pereți erau gri ceea ce-mi reprezenta sufletul, durerea, o fereastra mare era închisă acum,dar care puteai observa frumos beculetiile din Los Angeles. Pe pereți erau acum puse niște fotografi cu mine, Andreea, mama și câțiva prieteni. Un dulap mărișor era așezat lângă ușă alături de un birou.Mi-am schimbat hainele într-o pijama cu iepurași și m-am întins în pat nu înainte de a închide becul. Maine e o zi lunga. 

Noapte buna!!




Fuck you boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum