In L.A.Ajunse în L.A. am plecat cu un taxi spre casa Alexei . În câteva zeci de minute am ajuns la o casă foarte mare undeva aproape de plajă , este minunată , mare , de culoare alb cu geamuri foarte mari.
Plătim taximetristului drumul și ne luăm bagajele îndreptându-ne spre minunăția din fata noastra . Alexia scoate din geanta ei ,pe care o ținea pe umăr, un set de chei deschizând ușa .
Nu pot spune decât că interiorul este mult mai spectaculos decât exteriorul . Totul este foarte modern și elegant în nuanțe de maro și crem.
-wow , Alexia , este minunata casa .
-și asta nu este tot , stai să vezi camerele de la etaj .
Urcăm amândouă la etaj unde era un hol cu patru camere .
-camera ta este cea de lângă mine , iar a mea este în fata camerei tale , cealaltă este o baie , iar ultima este camera fratelui meu Harry .
-ok , nu știam că ai un frate ?!
-nu prea ne înțelegem ...acum hai să îți vezi camera .
Intrăm pe ușa de langa ea și camera era la fel de frumosa ca și restul casei . Avea un pat mare pe mijloc , noptieră de o parte și de cealalta , un dressing încăpător , un birou și o măsuță de machiaj . Dar asta nu este tot , elementul cheie al acesteia este peretele din geam cu priveliște la mare , era minunată .
-deci , ce spui , îți place ?
-dacă îmi place ?! O ador , este minunată ,multumesc .
După o serie de îmbrățișare , ea a mers în camera ei și am început să despachetez bagajele , după ce am aranjat totul , m-am schimbat într-o pereche de pantaloni scurți comozi , un tricou larg și am coborât scările in sufragerie unde Alexia se afla pe canapea cu un bol de floricele în brate uitându-se la televizorul enorm de pe perete .
M-am alăturat ei și așa a decurs toată seara , într-un final sfârșind pe canapea adormite .
<<Luci>>
CITEȘTI
Albastrul ochilor tăi
Teen Fiction" - Ți-am mai spus până acum că îmi place albastrul ochilor tăi ?! spuse el mângâind obrazul fin al fetei . -nu ... spuse ea uitându-se pierdută în ochii lui de un verde rar . - atunci , Madeline , ador albastrul ochilor tăi! ...