jim'spromise: Oh ma douce souffrance. Je danse avec le vent, la pluie .Un peu d'amour, un brin de miel et je danse ...
56K beğenme ve 549.294 yorum
V: Birbirinize çok yakışıyorsunuz delirmemek elde değil resmennnnn
J: Sizi shiplesem mi yoksa friendship olarak mı görsem karar veremiyorum ayoll
K: Jimin'in güzelliği der susarım.
D: Birlikteyken bu kadar mutlu olmanız harika.
A: Bugün Jimin pek dalgındı ne olduğunu bilen var mı?
S: Aynen baya dalgındı Fransızca dersini bile dinlemedi. @A
A: Durum öyleseyle önemli bir şey olmalı @S
S: Aynen. @A
wineforsuga:J'ai beau trimer, sans toi ma vie n'est qu'un décor qui brille, vide de sens
DM
jim'spromie: Fransızca bildiğini bilmiyordum.
wineforsuga: Aslında bilmiyorum sadece Fransız mutfağına ve şarkılarına ilgim var. fotoğrafının altına yazdığın söz en sevdiğim şarkıdan alıntı olunca bende yazdım.
jim'spromise: Zevklerimizin benzer olması güzelmiş. Etrafımdaki çoğu arkadaşım pek Fransızcayla ilgilenmiyorlar hele de Fransız yemekleriyle alakaları yoktur. En sevdiğin Fransız yemeği ne?
wineforsuga: Kesinlikle Boeuf Bourguignon. Bilirsin zaten şarapla en iyi giden yemeklerden bir tanesidir.
jim'spromise: Bilirim ve damak zevkinde bir harika. Bu arada şaraba çok takıntın var galiba. Hesabında da çok kez şarapla falan fotoğraf atmışsın.
wineforsuga: Kesinlikle şarabın yeri bende çok farklıdır. Tek içtiğim içki bile diyebilirim. Hem şarap öyle her yemeğin yanında da gitmez ya da her zaman şarap içmezsin hele ki sarhoş olmak için asla içilmez. Zaten şarap gibi bir içki de sarhoş etmez insanı.
jim'spromise: Dedi dün şarap içerek sarhoş olup bana yazan adam.
wineforsuga: Bakma sen bana Ben kafamın bozuk olduğu zamanlarda bir kadeh içsem bile sarhoş olabilirim. Biraz bana bağlı bir şey aslında.
jim'spromise: Anladım ve değişik zevklerin hoşuma gitti diyebilirim.
jim'spromise: Bu arada sabah hemen gitmek zorunda kaldım. Başka söyleyeceğin bir şey olduysa kusura bakma.
wineforsuga: Sorun değil. Söyleyeceğim bir şey vardı. Sana bunları yazmak istemedim demiştim ya aslında öyle demek istemedim. Off biraz karışık oldu. Şimdi söylediğim şeyler doğru ama sana o durumdayken yazmak istemezdim ama bence gerekte kalmadı. Sevgilin duysa yanlış anlayabilirdi. Bu yüzden tekrar kusura bakma.
jim'promise: Sevgilim ? Kimmiş acaba o çocuk?
wineforsuga: Şey değil mi bugün senle konuşurken yanına gelip 'bebeğim' diyen. Hatta son attığın fotoğraftaki birazcıkta tavşana benzeyen.
jim'spromise: O mu? Ah hayır o benim çocukluk arkadaşım. Orta okuldan beri birlikte takılıyoruz ve tabi yılların getirdiği bir yakınlık var. Cidden dışarıdan bakınca öyle mi gözüküyoruz?
wineforsuga: Yani birazcık öyle. Sonuçta birden yanına gelip bebeğim dedi kolunu omzuna attı. Fazla yakın görünüyordunuz ama sen yine de pek önemseme sonuçta dışarıdaki insanların ne düşündüğü pek umurunda olmasın. Aslında bana bile açıklama yakmak zorunda değildin.
jim'spromise: Deme öyle sonuçta ortada bir yanlış anlaşılma var ve düzeltilmesi lazım. Hem biz şu an arkadaş olma yolunda değil miyiz? Yani birbirimize istediğimiz soruları sorabiliriz. Yani bence. Sana da uygunsa?
wineforsuga: Tabi ki neden olsun sen de bana istediğin şeyleri sorabilirsin. Benim açımdan bir sorun yok.
jim'spromise: Tamam o zaman. Aramızda yanlış anlaşılma kalmadığına sevindim.
jim'spromise: Bu arada dün gece yazdıkların için teşekkür ederim. Şey yani gerçekten öyle düşünüyorsan tabi.
wineforsuga: Doğrular Jimin. Ben doğruları söylemekten hiç çekinmem. Ne kadar sarhoş olarak yazsam da o cümleleri öylesin. Fazla güzel. Gülüşün kurumuş çiçekleri canlandıracak türde. (Görüldü)
wineforsuga: Saçların tam bir gökyüzü. Uçsuz bucaksız gibi. O uçsuz bucaksız maviliklere dokunmayı çok isterdim.(görüldü)
wineforsuga: Tamam Jimin sana da iyi geceler Gökyüzü. (görüldü)
Not: Jimin'in yazdığı - Ah benim tatlı eziyetim. Rüzgarla, yağmurla dans ediyorum. Biraz aşk, bir damla bal dans ediyorum...
Yoongi'nin yazdığı -Hayatım sensiz anlamsız parlak bir dekordan başka hiçbir şey değil.
İkisinin sözleri de bir şarkıdan alıntıdır. Fransızca'ya dair bir bilgim yok.
Son olarak yemeği de araştırıp buldum. Şarapla güzel giden bir yemek olduğu için ekledim. Fotoğrafı da burada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Wine Story . Yoonmin
FanfictionHer şey bir şarap ve şarkı sözüyle başlamıştı. Eksik olan Yoongi ve Jimin'di. Zamanla onlarda tamamlandı...