Arada düz yazı olacak. Aslında ikisi karışık ama textingi ön planda tutmaya çalışacağım.
İyi okumalar:))
Jimin Yoongi'nin attığı mesajları görünce oldukça şaşırmıştı ve kalbi deli gibi atıyordu. Aslında kendisine de şaşırmıştı çünkü Yoongi'den hoşlanmıyordu ya da aşık değildi ama kalbi hiç atmadığı gibi atmıştı. Ne diyeceğini bilemediği için mesajına görüldü atıp çıkmıştı ve birazcıkta utanmıştı. Bugün dersi vardı ve Yoongi'yle karşılaşmayı hiç istemiyordu. Hem karşılaşırsa ne diyecekti ki kesin utanır ve kızarırdı. Otobüse binmiş kulağında kulaklıklarıyla en sevdiği şarkıları dinliyordu. Normalde Jungkook onu almaya gelirdi ama bugün onun işi olduğu için tek başına gidiyordu. İnmesi gereken durağa yaklaşmışlardı. ayağa kalkıp kapıya yaklaştı ve otobüs durunca indi. Yavaş adımlarla okula doğru ilerliyordu. bahçeye giriş yapmıştı ve etrafa bakınıyordu. Sol tarafa baktığında Yoongi'yi arkadaşlarıyla ağacın altında otururken gördü telaşla kafasını önüne çevirmişti. Yoongi ise Jimin'i görünce arkadaşlarına söyleyip yanlarından ayrılmış ve Jimin'e doğru adımlamıştı. Jimin Yoongi'nin ona yaklaştığını fark edince adımlarını hızlandırdı ama Yoongi'nin sesinden kaçamamıştı.
" Jiminnn." Yoongi seslendiğinde Jimin mecburen durmak zorunda kalmıştı. Yoongi tam olarak Jimin!in yanına gelince.
" E-efendim hyung." demişti Jimin.
"Şey aslında ben dün gece için özür dilerim. Attığım gönderiyi de gördün biraz sarhoş olmuşum. Öyle şeyler yazmak istemezdim. Kusura bakma." Yoongi bunları söylerken elini saçına atıp ensesindeki tutamları karıştırmıştı. Pişman hissediyordu amacı öyle bir konuşma değildi. Yazdığı cümlelerin doğruluk payı yüksekti ama bunları daha ilk konuşmasında yapmak istemezdi.
Jimin Yoongi'nin söylediklerini dinlerken bir yandan da düşünüyordu. Acaba o yazdıklarının hepsi öylesine miydi ? Yani gerçek değil miydi ? En azından onun gözünde güzel gözüküp gözükmediğini bilemek isterdi. Biraz morali bozulmuştu ama bunu ona yansıtmaması gerekiyordu.
"Sorun değil hyung. Ben tahmin etmiştim sarhoş olduğunu. Bir önemi yok sonuçta sarhoşken yazılmış cümleler." deyip kocaman gülümsemişti Jimin karşısındaki adama kırıldığını belirtmemek için.
" Sarhoşken yazdığım şeylerdi ama doğruluk payı-" Yoongi açıklama yaparken birden sözü kesilmişti.
"Günaydın bebeğim." Jungkook Jimin'i bahçede görünce yanına gitmiş ve kolunu omzuna atmıştı. "Bugün senle gelemedim üzgünüm."
"Sorun değil Jungkook." demişti Jimin.
"Tamam o zaman dersinin başlamasına az kaldı içeri girelim seni sınıfına bırakayım." demişti Jungkook.
" Tamam gidelim." Yoongi'ye dönüp " Hyung sorun değil unutalım. Sonra görüşürüz. Belki. " demişti ve Jungkook'la kampüsün içine doğru gitmişlerdi.
Yoongi cümlesini tamamlayamamıştı tavşan yüzlü çocuk yüzünden. Oysa Jimin'e yazdıklarının doğruluk payı olduğunu söyleyecekti. Belkide arkadaş olarak konuşabileceklerini ummuştu ama belli ki onun bir sevgilisi vardı ve buna gerek yoktu. Jimin yanından ayrılınca o da arkadaşlarının yanına dönmüş ve sohbetlerine devam etmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Wine Story . Yoonmin
Hayran KurguHer şey bir şarap ve şarkı sözüyle başlamıştı. Eksik olan Yoongi ve Jimin'di. Zamanla onlarda tamamlandı...