11.sınıfa başlamıştım. 10.sınıfı zar zor bitirmiş ve uzun geçen bir yaz tatilinden sonra okulda ki arkadaşları özlemiş bir şekilde okula vardım. Neyse okula vardık ve bir de baktık ki sınıflar değişmiş. Neyse yeni sınıfa gittik üç yada beş tane tanıdığım olan 11/C sınıfına oturduk. İlerleyen günlerde kızın bir tanesi gözüme ilişti ama kendi kendime "Bu kız sana bakmaz sen kim o kim dedim. " tabi bu arada arkadaşların kurbanı olmuş ve sınıf değişikliği yapmıştım. Ama bu kız aklımdan hiç çıkmamıştı. Neyse günler birbirini kovaladı. Stresli sınavlar, ve okul günlerinden sonra okuduğum okulun müdürü yurt dışına gezi yapacağını söyledi. Tabi ben O kızın gideceğinden habersiz kendi aileme söyledim birazda ısrar falan beni göndermeye karar aldılar. Fakat şöyle bir sıkıntı vardı ki ülke dışına çıkmam için teslim edilmesi gereken evrakların hiçbiri hazır değildi. ve önümdeki 3 günüm vardı. Sınıf arkadaşlarımdan olan Tuğba ya durumu anlattım. Ve kendilerinin yurtdışına devamlı çıktıklarını ve babasının Ankara Pasaport Şube de arkadaşının olabileceğini söyledi. Tabi ben öyle bir heyecanlandım ki bildiğiniz çocuk gibi sevinmiştim. Neyse babası ile irtibat kurduk. 1/2 haftada gelen pasaportu O abinin yardımı ile ÜÇ günde getirttik. (Allah O abiden razı olsun.) Neyse ben Cum'a günü bütün evrakları teslim ettim okula. Zaten Cum'a günü benim için bayram olmuştu. Bu arada içime şöyle bir düşünce oluştu. "Acaba O kız da gelecek mi? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolculuk & Aşk
Short Story-kendi hayatımdan bazı kesitleri isim ve mekan değişikliği yaparak anlatacağım- İlk kitap şeklinde hikayem olduğu için hataları mazur görürseniz müteşekkir kalırım ☺