5.) Türkiye'ye Dönüş ve Havalimanında Gözlerim ile Onu Arayışım

9 0 0
                                    

Türkiye'ye dönüş için uçağa binmiştik. Tabi ben yine sevdiğim kızın amcası ile takılıyordum. Allah var onlar da kendi çocukları gibi gördüler. Türkiye'ye iniş yaptık ve bagajan eşyaların gelmesini beklemeye başladık.  Şanstan eşyalar çabucak çıktı.  Dışarı çıktığımda dışarıya bir göz attım.  Babam ve kardeşimden önce onu görmüş ve mutlu olmuştum.  Sonra babam ile sarıldıktan sonra sevdiğim kızın babası ile tokalaştık annesine baş selamı verdim.  Kendisinde ne öyle ve O'na yarın okulda görüşürüz dedim. Tabi benim vücudum kaldıramadı ve bir hafta rapor aldım orası ayrı..  Sonra ki hafta okula gittiğimde gözlerim yine onu aradı.  Ve görmüştüm fakat o bitmiş bir halde idi.  Ben dayanamadım.  Facebook üzerinden yaptığı paylaşımlardan ilham alarak mesaj attım ve konuşmaya başladık.

Uzun bir müddet konuştuk ve ben kendimi tutamayıp SENİ SEVİYORUM  dedim.  O inanmadı.  Facebook hesabımı verdim.  Şifresi onun adına sahiplik eki koyarak oluşuyordu.  Verdim uzun bir müddet kaldı onda.  Sonra babam şifremi istediği için değiştirmek zorunda kaldım ayrı birşey..

Sonra bir müddet konuşmadık tabi benim içim içimi yiyiyor.  O orada kendini yiyip bitiriyor.  En sonunda dayanamadım ve "Gel bir anlaşma yapalım." dedim. Peki dedi.  Anlaşma şu şekildeydi"Ne olursa olsun birbirimize ne derdimiz olursa anlatalım olur mu? " dedim.  Kabul dedi. Sonra bir müddet böyle gitti.  Ve bir gün...

Yolculuk & AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin