KURGU - KURALLAR

691 6 14
                                    

KURGU;

Boğucu şehirlerden, sürekli olan gürültülerden siz de sıkılmadınız mı? İnsanların iki yüzlülüğü sizi yormuyor mu? Eğer söylediklerimize evet diyorsanız ve artık bunlardan kurtulmak istiyorsanız Abis sizlerle. Olduğunuz gibi yaşamak istiyorsanız, artık iki yüzlülükten bıktıysanız ve hayatınız dinginleşsin istiyorsanız biz tam oradayız. Abis, sizlere yepyeni bir hayat sunuyor. Bu şehirde yaşamak için hiçbir koşul yok, tabiî bir tane hariç. Sadece kendiniz olun. Bu şehirde ne ararsanız var; alışveriş merkezi, barlar, kafeler, iş olanağı sağlayacak şirketler ve daha nicesi. Eğer siz de bizim bir parçamız olmak istiyorsanız hadi minik kurallarımıza bir göz atalım.

Kurallar;

- RP'ye 15 yaşından küçükler maalesef katılamaz.

- Rezerve süresi popüler karakterlerde 1 (bir), diğer karakterlerde ise 2 (iki) gündür.

- Kullanıcı adınız dilediğiniz gibi olabilir ve tam adınızı yazmalısınız, adınızın yanına emoji koymak yasaktır.

- İzin süresi bir ayda 2 haftadır. Önemli ve özel bir durumda izin süresi uzatılabilir.

- Karakter değiştirme hakkınız 2 (iki)dir ve ana hesaba bildirmeniz gerekmektedir.

- +18 gönderi paylaşmak, gruplarda +18 fotoğraf atmak - konuşmak yasaktır.

- Grupta huzursuzluk yaratıp ortamı bozmak uyarı sebebidir.

- Sevgili arasına girip ilişki bozmak atılma sebebidir.

- B×B ve G×G serbesttir, MPREG serbest olup çocuk hesabı kesinlikle yasaktır.

- İlişkiye başladığınızda veya bitirdiğinizde couple hesabına tarihiyle birlikte bildirmelisiniz. Başladığınızı bildirirken fotoğraflarınızı atmayı unutmayın.

- Evlilik için sevgililikten sonra 2 hafta, bebek için ise evlilikten sonra 1 hafta geçmesi gerekir. Sevgiliyken evlat edinebilirsiniz fakat bunun için 2 duvar kurgusu yapmanız gerekir.

- 2 sözlü uyarı 1 tam uyarıya eşittir. 3 tam uyarıda atılırsınız.

- Aktifsizlik sınırı (Yaz tatili ve sömestr hariç) 5 gündür, genelde ise 3 gün. Haftada gizlicevap; lonely en az 10 mention atmanız gerekmektedir. RP dışı gönderiler aktiflikten sayılmayacaktır.

-3 günde bir gönderi atarsanız bu aktifsizlik sayılacaktır. Sadece sohbet grubunda değil hesapta da aktif olmalısınız. Sohbette aktif olmazsanız uyarı alırsınız.

- RP dışı gönderi atma sınırı günde 3tür. Out gönderiler için; #AOut veya #SeaOut etiketlerini kullanmalısınız.

- Takip listenizde sadece RPmizdeki kişiler olmalı, beğenileri tam yapmalısınız. Ana hesap, ilişki ve promo hesabını takip etmek zorunludur. Aksi takdirde bir tam uyarı alırsınız.

- Aktif olduğunuz sürece 2. hesap alabilirsiniz asıl gizli cevap iperion 2. hesap almak için RP'de 2 hafta bulunmuş olmanız gerekli.

- En önemlisi aldığınız karakteri yansıtabilmeniz ve paylaşımlarınızda Türkçeyi doğru kullanmanızdır. Bunlara dikkat etmeniz gerekmektedir.

- Basit de olsa bir paylaşım düzenine sahip olmalısınız, eğer yardım talep ederseniz adminlerimiz size destek olacaklardır.

- Her hafta belirli günlerde kontrol yapılacaktır.

- Adminlerin her söylediği şey kural niteliğindedir, uyulması zorunludur.

Abis City RPGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin