-Mama,tata de ce trebuie sa plecati in delegatie!!??
-Draga mea stai linistita ca sunt doar patru saptamani si am angajat pe cineva sa aibe grija de tine.
- Dar am 18 ani pot sa imi port si singura de grija.
-Dar Samantha, nu ai vazut ce se intampla in ziua de astazi:violuri,batai si chiar omoruri.
-Ete naa hai mama.
Eeee clar parinti mei nu au incredere in mine si in plus am 18 ani ma lasau cand aveam 8 ani acasa si nu ma lasa acum ca sunt majora.
-Si cu cine o sa am de aface astea patru saptamani??
-Pai o sa vezi trebuie sa ajunga.
Dau sa ies afara cand ma lovesc de un corp solid si cald ,ma uit in ochii baiatului si vad doi ochii superbi de un albastru divin are par saten si pieptul bine lucrat mama. Ododo ....ce dragutz e!!!
-Ma scuzi caut o fata pe nume Samantha tu esti?
-Daa ce vrei ,tipule ??
-Pai parinti tai m-au angajat sa am grija de tine , mai pe scurt sa te dadacesc .
-Serios un pampalau o sa aibe grija de mine si eu care am crezut ca parinti mei o sa-mi aduca un om mai...matur
-Ceeee? nu sunt pampalau si tu chiar arati bine am crezut ca o sa ajung sa am grija de o pustoaiaca se pare ca nu
-Nu zau , firai al dracu.
-Da,o si eu ma numesc Kail si am 19 ani tu?
-Eu ma numesc Samantha si am 18 ani , majorat ,distractie ,......
....O fi el dragut dar dupa fata se vede ca e smecher si cam magar dar in fine lasa ca ma descurc cu magari , il inblanzesc eu
-Aha ookk atunci intra si vorbeste cu parinti mei paaa.
-Stai pai unde te duci trebuie sa stiu si eu ca tot voi avea grija de o printesa zimi unde mergi??
Tocmai mi-a venit o idee ia hai sa ne jucam cu baiatul asta si asa e cam prost.
-Pai merg la o intalnire.
-Ai iubit?
-Nu dar daca o sa-mi placa tipul poate o sa fie iubitul meu deci pa.
Imediat cand sa plec ma prins de incheietura si ma tras lang el.
-Da-mi drumul.
-Nu, nu te las sa pleci pentru ca eu am grija de tine si eu nu vreau sa te las iti e clar?
-Nu esti seful meu asa ca lasa-ma.
-Oooo ba da o sa fiu seful tau pentru ca parinti tai au plecat deja deci de acum stau cu tine
~O ora mai tarziu ~
Sunt in camera mea si ma duc sa fac un dus ma duc in baie ma dezbrac si ma bag sub jetul de apa ce imi mangaie pielea dupa ies si imi infasor trupul firav intrun prosop imi aleg niste haine si ma imbrac cu niste pantaloni scurti si o bloza cu umar gol parul roscat il las liber sa intre timp ma gandesc sa ies pe afara cu cea mai buna prietena a mea pe nume Sasha ma pregatesc sa ies cand Kail imi apare in fata si imi blocheaza usa.
-Unde te duci prințesă??
-Nu e treaba ta unde merg, date.
-Oooo ba da ee, din moment ce te am in grija
-Nu pot sa cred ca parinti mei au angajat un tampit sa aibe grija de mine.
-Hai ai grija cum vorbesti, zi unde mergi si te las ok.?
-Bine, ma duc la o prietena.
-Ok du-te, vezi cand nu esti incapatanata ce bine colaboram pisi
-Sa numi mai zici asa nicodata ca te las fara mostenitori.
-Stai cuminte pisi nu scoate chearele.
-Offf pa.
-Stai vreau sa-ti mai zic ceva sa nu stai mai mult de doua ore ca altfel vin dupa tine,ok pisi.?
-Da bine...
Dupa ce am plecat acasa m-am intalnit cu Sasha la o cafenea am vazut-o la o masa mai retrasa unde sorbea din cafeaua ei asa ca ma apropi si ma asez pe scaun.
-Haii ce faci?
-Nu mai pot de bine stii ca parinti mei au plecat in delecatie sti si mi-au adus un tampit sa aibe grija de mine siii...dar Sasha ma intrerupe...
-Serios si eee dragut macar a venit cu tine.
-Nu nu este deloc dragut il cheama Kail eeee, ce tot zici acolo nu eee dragut ee superb dar nu vreau s-ai cad in mrajele lui tampite , asa ca ma abtin nici nu il cunos asa bine deci o sa fie greu astea patru saptamani s-ai razist.
-Heii esti bine??
-Aaa daa sunt bine
-Aha atunci poate vin pe la tine mai tarziu.
-Ok pa trebuie sa plec ca altfel mi o iau pe cocoașă:)
HEI LUME SA STITI CA ASTA ESTE PTIMA MEA CARTE SPER SA VA PLACA SI NU UITATI COMURI SI SPOR LA CITIT
KISSSSS..♥♥♥♥
CITEȘTI
~ IUBITA DE UN AFEMEIAT ~
RomanceSall , asta este prima carte a mea de pe wattpad . Astept comentarii ( pareri ) si like-uri .Spuneti-mi parerile sincère ...Bye, bye !:*♥♥♥