*kezdemények*

19 0 3
                                    

A történetünk egy iskolában játszódik egy 28 tagú osztályban, pontosabban a 11.a kis élete a főcélpont. Sok megpróbáltatásnak, drámának, sírásnak, nevetésnek lesztek szemtanúi, ha beleolvastok irományunkba. Szereplőink megismerkednek sok új érzéssel és új tapasztalatokkal, szóljon az a túlélésről a pánikról vagy az egyszerű idióták tolerálásáról. (Huhh, többet mi sem tudunk még így előre bemutatni, de azért reméljük érthető a dolog).

December eleje volt, 5.-e. A 11.a.-ban szorgosan készülődtek a holnapi Mikulás bulira, amit nekik kellene szervezni. Mivel nem a lassú igényes munkáról volt híres ez az osztály, sikeresen elfelejtették, hogy nekik kéne előkészíteni az ünnepséget. Minden a feje tetejére állt, mindenki rohangált, kiabált, sürgött-forgott.
Természetesen nem iskolaidőben.
Megkérték "szeretett" osztályfőnöküket had maradjanak tovább az iskolában, mert ő sem szólt nekik egyhamar.

"-Ö-öm tanárnő! Szeretnénk itt maradni mivel... hát nem lettünk kész.-

-Most hol tartanak?-
Kérdezte a tanár kicsit szigorúan.

-öm-m sehol.-

-Mi az hogy sehol?-
Kezdett vörösödni az idegességtől...
-MI AZ, HOGY ILYEN CSÜRHE EGY OSZTÁLY A 11.a.? AZONNAL TAKARODJANAK A DOLGUKRA AMÍG ÉN SZÉPEN MONDOM!!-
Szépen mi...
-ADDIG HAZA SE JÖJJENEK!!!-
Tehát igen."

Fél óra veszekedés után útjára bocsátotta az osztályt Teri néni, átadta a kulcsokat, majd szólt a takarítóknak, hogy egy osztály marad.

Haza ment macskájához és kutyájához. Út közben elgondolkodott, hogy tényleg jó ötlet volt-e ott hagyni AZT az osztályt pár takarítóval?
A válasz nem, nem volt jó ötlet. Minden a feje-tetején állt. Eleve ember hiány volt, négyen hiányoztak: Virág tüdőgyulladást kapott, Karcsi teleette magát, emiatt bevitték a kórházba, Ármin a judo versenyen eltörte a jobb lábát, otthon fekszik gipszben, Rékának meg 40°-os láza van, félig a halálban. Tehát minusz négy ember huszonnyolcból (na mennyi?) huszonnégy.

Összegezve: volt huszonnégy darab drága gyermek aki a holnapi ünnepségre "készülődött".
Heten tortát sütöttek, hárman a dekorációt tették fel, hárman a zenét állították össze, ketten jelmezt varrtak, ketten sütit készítettek, hárman takarították a bejárati részleget...és a többi négy vagy cigizett, vagy telefonozott....
Így kezdődött el az aznap esti program.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jan 24, 2019 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Hoarfrost's wordNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ