2: Başlangıç

163 9 4
                                    

     Sevgi, işte bütün mesele bu. Sanki Dünya'da herkesin sevgisi bitmiş de nefret başlamış gibi. Sanki bütün herkes ameliyatla sevgi hissini aldırmış gibi. Ben dün zorla evlendirildikten sonra hayatımdan vazgeçtim. Annem "Artık hayatına evli bir kadın olarak devam edeceksin, hayatına yeniden başlayacak, yeni bir başlangıç yapacaksın. " Dediğinde ne dediğini anlamamıştım.
Ünal (Nefes'in Babası): Nefes haydi herkes seni bekliyor.
Nefes: T-tamam baba geliyorum.
Yeşim (Tahir'in Annesi): Oğlum haydi gelinimizi al da gidelim artık. Rahatsız etmeyelim.
Tahir: Tamam anne. Hadi Nefes.

     Evet, korka korka gidiyorum. Evimden, yurdumdan uzak, tanımadığım biriyle aynı evde yaşamaya gidiyorum. Daha düne kadar sevgilimin bile olacağı gelmezdi aklıma. Benim daha yapacak şeylerim vardı, hayallerim.
    Doktor olacaktım. Herkesin derdine derman olacaktım. Ama önce üniversite kazanacaktım. Şimdi ise, evde oturup yemek ve temizlik yapacaktım.

Tahir: Nefes daha iyisin değil mi?
Nefes: E-evet iyiyim.
Yeşim: Güzel kızmışsın. Oğlumla mutluluklar diliyorum.
Nefes: T-teşekkürler.

     Gerçekten de kötü insanlar değiller. Ama ben kendi ailemin yanına gitmek istiyorum. "Benim" Olanın yanına.

Yeşim: Hadi oğlum siz gidin evinize. Ben bir taksi tutar giderim. İyi geceler Nefes.
Nefes: İ-iyi geceler Y-Yeşim Hanım.
Yeşim: Ne hanımı canım. Bana anne de artık.
Nefes: P-peki a-anne.

     İkinci kez anne derken zorluk çekmiştim. Birincisinde ilk kez konuşmaya başladığımda, şimdi ise evlendiğim insanın annesine derken.. Zaman ne kadar da çabuk geçti. Önceden bir annem vardı. Şimdi ise iki tane.

Tahir: Gel Nefes geçelim içeri.
Nefes: E-evi ne zaman döşediniz?
Tahir: Bu ev bana babamdan miras kaldı. Bir arabayla birlikte. Annem de bu fırsatı değerlendirelim dedi ve döşedik.
Nefes: A-anlıyorum.
Tahir: Sen yatakta yat, ben içerdeki koltukta yatarım.
Nefes: Olmaz sen yatakta yat ben koltukta yatarım.
Tahir: İtiraz istemiyorum Nefes lütfen.
Nefes: Ama belin falan ağrımaz mı?
Tahir: Sen beni merak etme ben alışığım.

     Aslında çok anlayışlı bir insan. Benim için koltukta yatacak. Böyle içim hiç rahat değil. Keşke onun yerine ben yatsaydım.
Tahir: Biraz konuşmak ister misin?
Nefes: Belki sonra. Nasıl olsa konuşmak için koskoca bir ömrümüz var.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zor SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin