Sellaam kısa bir süreliğine de olsa geri döndüm. Noah Schnapp fanfice 2bölüm, bu fanfice de 2 bölüm yazıcam. Başlayım
----------
5 Ay Sonra
Beş ay geçmişti. Tam beş ay. Noah Ve Sadie sevgiliysi.Millie ile Jack(bu shipi yapmak istemezdim 😭) Finn ile Selin. Ve ben ile Wyatt. Onunla çıkmaya başladığımız günden beri insanlar benden nefret ediyor. Ama.. Bilmiyorum. Önemli değil.
İstedikleri kadar arkamdan konuşabilirler ama eşeğin anırması aslanın ne kadar umurunda olur bilmiyorum. (kdlsşsxdkfdpzökd)Sabah kalktım. Elimi yüzümü yıkadım ve okul kıyafetlerini giydim. Doğru ya. Yaz tatili bitmişti. Wyatt ile hiç görüşemiyorduk. Bugün bana mesaj atmadı. Normalde her sabah günaydın yazardı. Bu işte bir iş var.
Flashback (text) 1gün önce
Sally: Wyatt nasılsın?
Wyatt:Seni engellemiştim. Neden buldun numaramı?
Sally:Ben bulurum. Düşündüm ki,eğer benimle çıkmazsan. Sevgiline(!) veda et 😂😂
Wyatt:Ona zarar verirsen, bende sana zarar veririm!
Sally:O zaman, benimle çıkmaktan başka seçeneğin yok. Bu akşam yediye kadar cevabını söylemezsen, Yarın kız arkadaşını zor durumda
bırakmak zorunda kalacağım.Wyatt:Pislik!
Sally:Bende seni çok seviyorum❤️
Angel dan ayrılmak istemiyordum. Onun zor durumda kalmasını da. Ama, eğer bunu yapmazsam ona zarar gelecek. Bu olamaz. Sanırım bu konuyu Mel ile paylaşmalıyım.
"Hey Mel"
"Ne oldu Kıvırcık?
"Yardımın gerek"
"Peki."
*Anlatır*
"S-sen ciddi misin? Cidden bunu yapamazsın. Ona ihanet edemezsin. Eğer bunu yaparsan onu Aldatmış olursun. Bırak, o güçlü bir kız."
"Ama sally onu döverken hiçbirşey yapamıyordu. Ağlıyordu..."
"Tekrar kurtarırsın. Her zaman gittiği bir garaj var. Orayı biliyordum Bir zamanlar en yakın arkadaştık. Sana aşık olunca işler battı. Öyle bir kız olacağını bilemezdim. Bunların hepsi benim yüzümden..."
"Üzülme lütfen. Onu bir kez daha kurtarıcaz."
"Umarım."
"Umarım"
Flashback sona erdi
AYNI GÜN SAAT YEDİ
SALLYDEN
Zaman doldu Wyatt. Sevgilin sen ona veda edemeden ölecek. Hahaha
Angel
Okuldan eve gidiyordum. Bir yandan da müzik dinliyordum. Ve biri tik tak diyordu. Müziktir diyip umursamadım. Ama kafama ağır bir şey çarptığını, gözlerimin karardığını hissettim.
Uyandığımda her şey karanlıktı. Sadece bir yandan ses geliyordu.
"Vay vay, minik bebeğimiz uyandı"
"Seni pislik!"
"Geri döndüm. Angelina Lieberher. Ve bu garajdan sadece birimiz sağ çıkacacak!
Dedi ve karnıma bir tekme savurdu.
Bende ona bir tekme, yumruk ve Osmanlı tokadı attım. Ve Sally yerdeydi. Öldü mü? BEN KATİL Mİ OLDUM LAAN
Derken Sally ayağa kalkmaya çalışıyordu. Belindeki bıçağı aldım ve ona doğru tuttum. Hayır, onu bıçaklamayacağım. Onun Wyatt a yaptığını yapacağım. KORKUTACAĞIM"Bak Sally, Wyatt dan uzak dur. O beni seviyor tamam mı? Kendine başka birini bul ve nazik bir şekilde davran istemiyorsa bu iş zorla olmaz."
Onu kaldırdım. Ağlıyordu. Vay Bee bu günleri de mi görecektik.
Garajdan çıkarı çıkardım ve evine götürdüm. Hastalanmıştı. Ona çorba yapıp verdim.
" Ben sana o kadar kötülük yaptım. Ama sen bana hastalandığımda çorba yapan ilk kişisin. Ailem bile benden nefret ediyor. Bir kişiyi sevdim ve hayatım alt üst oldu. Ailem beni terk etti tek arkadaşımı kaybettim ve onu da. Göründüğüm kadar sert değilim. Her gece neden hayatım böyle diye ağlıyorum. Anladın mı? "
" Seni çok iyi anlıyorum. Demek bu yüzden benden nefret ediyorsun. Hayatını alt üst ettiğim için."
"Ahh hayır benim hayatımı kendim alt üst ettim. Bunu şimdi anlıyorum. Ve artık senden nefret etmiyorum. Wyatta iyi davran tamam mı? Benim yerime."
"Peki."
"Artık istediğiniz gibi mutlu olun. Benden bu kadar."
"Bir şeye ihtiyacın olursa, ******** Kafeye gel. Biz hep ordayız."
"Çok teşekkür ederim"
___________________________EVET ANGEL YUFKA YÜREKLİ OLUŞUYLA KALPLERİMİZİ FET ETTİ içzzaznsşamxms