Časť 14

77 3 3
                                    

Len čo sa Ryan zobudí, okamžite sa pozrie do zrkadla.

Pri pohľade na tvoju tvár zanadáva.

Nemôže ísť do školy s takým monoklom. 

Nebolo by to prvý raz čo by prišiel do školy s rozbitým ksichtom, lenže momentálne ho všetci riešili oveľa viac ako obvykle.

No a keby to videl riaditeľ, mohol by sa rovno otočiť a už sa v škole viac neukázať.

Skúsi si na opuchnuté oko priložiť vrecko s ľadom, ale po chvíli mal pocit, že mu odmŕza celá tvár, tak to vzdá a odíde z domu.

Ani si neuvedomí kam ide keď sa zrazu ocitne v cukrárni, kde bol včera s Jennifer.

Vytiahne učebnicu z chémie a prezerá si Jenniferine poznámky v jeho zošite, sleduje ako sa jej úhľadné písmo prelína s jeho škrabopisom. 

Objedná si obyčajné esspreso, ale o chvíľu ho sedenie pri káve prestane baviť, výjde z kaviarne a zamieri do parku, kde vytiahne balíček cigariet, aby sa upokojil.

Sleduje mamičky s deťmi a ich škaredé pohľady naňho.

Zbitý chlapec s cigaretou v ruke.

Dokonalý odstrašujúci príklad.

Ryan sa nad tým zasmeje. 

Keď má po celom dni poflakovania sa dosť, napíše Jennifer,  či by sa nestretli, tá mu však neodpíše.

Typická Jennifer. 

Ryan sa rozhodne skúsiť šťastie a ide po brata do škôlky s nádejou, že ju stretne tam, ale to sa nestane.

Zoberie Noaha a cestou domov mu mobil vo vrecku zavibruje.

Vysvetlíš mi láskavo, kde si dnes zmizol? 

Ryana Jenniferina správa nesmierne poteší.

Takže som ti nebodaj chýbal?

Provokatívne jej odpíše.

Prestaň si namýšľať. Len som myslela, že máš v pláne ma predstaviť ľuďom v časopise, ale asi som sa mýlila -_-

Ouuu časopis.

Tak toto Ryanovi úplne vypadlo z hlavy. 

Ryan si zoberie príklad od Jennifer a tvári sa, že poznámku o časopise nevidel.

Dáme dnes ďalšie doučko? O polhoďku tam kde včera?

Tak na to zabudni! Musím ísť robiť článok do časopisu, ktorý by inak padol tebe, takže ďakujem! :)

Ale Jenn, len na chvíľku...

Už sa neozvala.

Ryan sa pred Jennifer môže tváriť, že je mu úplne ľahostajné, že zabudol na časopis, ale seba neoklame.

Náhle ho premkne zlý pocit.

Vie, čo si o Jennifer myslia jeho kamaráti.

Zakomplexovaná bifľoška.

Nikdy v živote by ju tam neprijali a doteraz vidí tie vyjavene pohľady, keď im povedal, že chce aby tam bola.

A potom náhly výbuch smiechu.

-Ryan načisto prišiel o rozum, je to potvrdené-

-Počuj kámo, j*be ti už načisto? Lebo toto nemôžeš myslieť vážne, ja tu tú biflošskú krysu nechcem, ešte na nás bude donášať profesorom... -

-A možnože tu bude potrebná. Možnože bude gramatika oveľa lepšia, možnože nám dá infošky, o ktorých nevieme, niekto ako ona sa tu môže zísť -

-Čo ti tak náhle zmenilo názor, hm? Čo ťa učarovala tá čarodejnica? -

Miestnosťou sa ozval ďalší výbuch smiechu. Ryan vtedy pochopil, že to nemá zmysel a chystal sa odísť. V poslednej chvíli sa však otočil.

-Ak ju tu neprijmete, tak so mnou tu tiež už nerátajte. -

-Veď kámo, neurážaj sa hneď, tak nech sem príde, ak tak veľmi chce, budeme sa na ňu v piatok tešiť... -

On je neskutočný idiot, že na to zabudol..

Ako len toto celé dnes dopadlo?

Takže po neskutočne dlhej dobe je tu opäť nová časť😍😍😍.. Príjmu Ryanovi kamaráti Jennifer medzi seba niekedy, alebo bude naďalej pre nich len trápna bifloška? Dúfam, že ste si užili časť a že ďalšia bude skôr ako po skoro mesiaci 🤦‍♀️..

Vaša Blondee ❤️




Sebecký IdiotWhere stories live. Discover now