AŞK GERÇEK Mİ OLUYOR?

20 2 1
                                    

Nihayet okul günü geldi. Arslanı çok ama çook özlemiştim. Ne oluyordu bana hiç anlamıyorum Mert i bir anda nasıl unuttum Bu çocuk bana Nasıl bağladı kendini bilemiyorum. Babamın konuşmalarından kurtulup nihayet arslanın yanına koşabilirimmm:)

Evden tam çıkıcaktım kii , karşımda arslan benim evin önündeki ağacın arkasında elinde bir tane gülle bekliyordu . Ya bu ne kadar güzel bi duygu...

AŞIK MI OLUYORUM NEE :))

Onun elinden tuttuğum gibi ağaçların arkasına doğru çektim.Babam bizi görse ne yapardım ben.Bu elindeki de ne ne kadar tatlısın dedim. Ama sanki karşısında eriyordum.Hıııhh Mert zaten beni haketmiyordu ne zaman bana böyle bir incelik yaptıki aptal şeyyy...

Okula doğru yol alırken yine bir sessizlik büründü aramızda.Benim tabi çenem düşük dayanamıyorum konuşmadan :) EEEE dünden beri nasılsın dedim . Dünnnn öylemi diye cevap verince bu konuşmanın nereye gideceğini tahmin ettim :)

Okula geldik nihayet , cevap vermek zorunda kalamadan :) ama hiç durur mu bizimki her tenefüs yanıma gelip hani cevap diye soruyordu . Kağıttan uçaklar yapıp içine yazıyordu :)

Artık daha fazla bekletmemliydim. Kabul etsem mi bilemiyorum amaaa :) Şakaaa tabi kiii evet seninle bu ilişkiyi kabul ediyorum dedim :)

O an sanki gözlerinin içi parlıyordu. Bana baktı ve sen bundan sonra benim meleğimsin dedi. Kübra ve mertte uzaktan bizi izliyorlardı. Artık kıskançlıklamı imrenişlemi bilmiyorum amaa!

Evet artık benim de beni gerçekten sevdiğine inanadığım bir sevgilim vardı .Eve doğru beraber yürüyorduk . Bir an elimi tutucak gibi oldu.Sanki kalbim yerinden çıkıcak gibi hissettim hani derler ya karnmda kelebekler uçuşuyor işte bende aynen onu hissettim ama yooo hayır onun için daha erkendi.

Eve geldiğimde yine bana sorular soran gözlerle karşılaştım amaa ben gerçekten bunları çekemeyeceğim ilk kez bir sevgilim oldu :) Çıkıp odama yatağın üzerine uzandım. Bugünü Arslanı ve beni düşündüm . Bence bu çift çook ama çook yakıştı :)

Akşam yemeği için aşağıya indiğimde herkesin gözleri bendeydi. Onlarda bende bir farklılık olduğunu anladılar. Bu anlaşılmayacak gibi diildi. Bir an için anneme söylemeyi düşünmedim diil ama hayır olmaz daha çok erkendi. Onun öğütlerini dinlemektense biraz daha mutlu olmayı istiyorum :)

ERTESİ GÜNÜ ÇOOOK MERAK EDİYORUM :)

Eğer sizde merak ediyorsanız 5 vote ve 5 yorumdan sonra diğer bölümü yayınlayacağım . Bakalım diğer bölümde Arslan ve Mine ne gibi ilkler yaşayacak...

OKUYAN VE VOTELEYEN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gerçek Aşk Birgün BaşlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin