0.1

5.8K 210 35
                                    

İyi okumalar...

Jennie'den

Sabah güneş ışınlarının gözlerime vurması ile uyandım.kızların odalarına gittiğim hepsi uyuyordu.ama uyanmaları gerekti.Lisa'nın üstüne atladım ve üzerinde zıplamaya başladım.Gözlerini açtığında bana boş boş baktığını fark ettim.

Jn:diğerlerini kaldır ve kahvaltıya gelin.

Ls:hadi ama jennie biraz uyumamıza izin ver.

geri yatıp yorganı kafasından yukarı çekti.Yorganı tuttum ve çektim

Jn:kalkmazsan yüzüne su dökmem gerekicek.

homurdanarak yatakta depiniyordu.

Ls:tamam jen Of

Jn:sen bana ofladın mı?

Ls:yok yanlış duymuşsun.

lisa koşarak odadan çıktığında bende diğer kızları uyandırdım ve mutfağa inip kahvaltı hazırladım.biri bana ofladığında sinir olurum.kızlar da gelince yemeye başladık.

Rs:jennie bu akşam bir yerlere gidelim mi?evde çok sıkıldım

Jisoo unninin öksürmesi ile ona baktık.

Js:bana hiç sormayın zaten ben yokmuşum gibi davranın.Jennie sizin unniniz.

Konuşmasını bitirir bitirmez masadan kalkıp salona gitti

Rs:ben yanlış birşey mi yaptım.

Ls:evet rose yaptın.Bizim unnimiz jisoo ve ondan izin almalıydın.Seni koruyup kollayan kışı o.Onu kırmaya hakkın yoktu.

Rs:ben istemeden yaptım.Kırılacağını düşünmedim.

Jn:rose gidip ondan özür dilemelisin.

Rs:yanımda sizde gelin.

Ls:neden biz mi özür diliyecez.

Jn:lisa lütfen tartışmayı kesin.Ben gelirim rose.

Lisa göz devirerek yemeğine devam etti.Lisa'yı anlıyorum jisoo'yu çok seviyor.Bizde çok seviyoruz o bizim unnimiz ama rose'un üstüne fazla gitmemeli.

Rose ile jisoo'u unnimin yanına gittiğimizde.Ayaklarını kendine çekmiş tv izliyordu.yanına oturduk.

Jn:unni bu akşam nereye gidelim.

Js:bilmem siz daha iyi bilirsiniz.Benim ne haddime konuşmak.

Rs:unni özür dilerim bu akşam senin en sevdiğin dizi var diye gelmezsin sandım.

Js:evet var ama yinede sorman gerekirdi.

Rs:affet beni

Js:affettim

Rose ile jisoo unnim sarılınca kıskandım ve bende üstlerine atlayıp ikisinide gıdıklamaya başladım.Lisa gülme seslerini duymuş olucak ki yanımıza geldiğinde boş boş bize baktı sonra ne yaptımızı anladı ve bana yardım etti.

Js:ay yeter durun.

Lisa ile gülerek onları gıdıklamayı bıraktık.

Rs:gülmekten çatlıyacaktım.

Ls:durdurmasaydınız onuda yapardık.

Jn:bu akşam nereye gidiyoruz.?

Soruyu sorduğumda herkes gülmeyi kesti ve jisoo unniye baktı

Js:tabiki de bara

bu iyi bir fikirdi hepimizin kafa dağıtmaya hakkı vardı.Sonra kızlarla bir film açtık ve akşam olması umudu ile izlemeye başladık.

•𝓨𝓸𝓾 𝓝𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓚𝓷𝓸𝔀 •                        𝓙𝓮𝓷𝓜𝓲𝓷               Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin