İyi okumalar...
—
Jennie'denBahçeye çıktığımda jimin kaşlarını çatmış bana bakıyordu.Onu umursamadan yerime oturdum.
Jk:jennie ben,tae ve jin dışarı çıkıyoruz gelmek ister misin?
Jn:hıhı gelmek isterim
Jm:kook geç gelmeyin
Jk:tamam
Hava kararmıştı akşamları gezmek çok eğlenceli.Hemen banyo'ya gittim ve saçımı taradım.Erkek parfümlerinin kokusu güzel bu yüzden çok seviyorum.Dolapta duran parfümü aldım ve sıkıp bahçeye gittim.Jimin,kook'un kulağına birşey fısıldıyordu.
~~~JIMIN'IN AĞZINDAN~~~~
Jennie bizim çocuklar ile dışarı çıkıyordu.Bende gitmek isterdim ama rm,suga ve hope ile nayeon'u kurtarma planları kurmam lazımdı.Jennie içeri gittiğinde kook'u çağırdım ve kulağına yaklaştım
Jm:jennie'ye sahip çıkın.Gözünüzü ayırmayın
Jk:tamam merak etme.Jennie hadi gidiyoruz.
Jn:tamam
~~~JENNIE'NIN AĞZINDAN~~~~
araba'ya bindiğimizde kemerleri taktık.merak etmeden yapmadım.
Jn:nereye gidiyoruz?
V:bilmem nereye gidelim?
Jn:lunapark
Jk:nasıl istersen prenses.
Lunapark'a geldiğimizde arabadan indik.Her taraf ışıl ışıldı.
Jn:neye binicez?
Jk:sırayla hepimizin istediğine binelim.Önce sen seç tae
V:gondol
Jn:ne?????
V:korkuyor musun jennie
Jn:yok canım
Tae gondol deyince gözlerim büyümüştü.En korktuğum şeylerden bir tanesi.Yanımda arkadaşlarım var korkmamalıydım.
V:hadi binelim
Jn:t-tamam
Jk:durun selfie çubuğunu arabadan getiriyim video çekelim.
V:tamam
Hay bir de video çekicez evdekilere rezil olucam.Kendi kendime rezilliğe koştum.En başından beri evde kalmalıydım.
Jk:geldim hadi binelim
V:tamam
Ben ortalarına oturdum çok korkuyordum.Gondol daha yeni hareket etmeye başlayınca çığlık atmaya başladım.Kook,jin tae korktuğumu anlamış olucaklar ki gülmeye başladılar.telefon ile de en çok beni çekiyorlardı.
Gondol hızlanmıştı onlar gülerken ben ağlamamak için sadece çığlık atıyordum.bir kaç dakika sonra durunca hepimiz indik.tae,jin ve kook gülerek video ya bakarken bende bakıyordum.
Sonra midem bulandığını hissedınce ağzımı kapatarak lavaboya koştum.işimi hallettikten sonra çıkıp yanlarına gittim.Üçü videoya bakıp güldükleri için hepsinin kafasına vurdum.
Jin:sıra neye biniyoruz?
Jn:sizce benim birşeye binicek halim var mı?
V:bizi kırıcak mısın jennie.
O kadar masum bakmasına bayanamadım.üçüde de çocuk gibi davranınca kıramadım.
Jn:tamam kırmıyacam.Neye biniyoruz?
Jk:korku trenine ne dersiniz.
Jn:korku trenine,korku treni derim başka ne diyebilirim ki
Jk:espiri fışkırıyor jennie senden
Göz devirip korku trenine bindim.Kook yine video çekmeye başlamıştı.Tren hareket ettiğinde her yerden kormamı sağlayacak şeyler çıkyordu.Yine çığlık atmadan işin eğlencesini yaşıyamıyordum.Tren durunca konuştum.
Jn:hiç korkmadım buna korku treni demeleri saçmalık
V-Jk-Jin:yav he he
Jn:hadi eve gidelim
Jin:Daha yeni gelmiştik.
Jn:ben olmadığım bir gün gelirsiniz siz
V:off
Jn:bak tae biri bana oflarsa sinirlerime hakim olamıyorum bu bende takıntı.Yapma lütfen
V:bilmiyordum özür dilerim.
Jn:sorun değil hadi gidelim
Arabaya binip eve geldiğimizde yukarı çıktım.Üzerimi değiştirip aşağı indim.
Rm:hadi videoyu aç izleyelim jimin.
Ne videomu!!! rezil olucam