İyi okumalar...
—
Jennie'denÇok sıkılmıştım yataktan doğruldum.Jimin uyuyordu.Çocuklarda gitmişti zaten.
Jn:jimin.......Hey jimin.....
Jimin uyan.....Jimin uyansanaUyanmadığı için serumu çıkarttım.Odadan çıkıp koridorda yürümeye başladım.hemşireler dışında fazla kimseler yoktu.Oturan bir beyefendinin yanına gittim.
Jn:bakar mısınız?
Kai:buyrun?
Jn:wc nerede?
Kai:aşağı katta
Jn:çok teşekkür ederim.
Kai:rica ederim.benim sizi götürmemi ister misiniz?
Jn:zahmet olucak.adınız nedir?
Kai:hayır.adım kai.Hadi girin koluma
Jn:bende jennie
Tebessüm edip koluna girdim.Aşağı kata wc'ye geldiğimizde kolundan çıkıp wc'ye girdim.Bir kaç dakika sonra çıktım tekrar koluna girdim.Ikinci kata çıktığımızda karşımıza jimin çıktı.
Jn:jimin?
Jm:nereye gittin?
Jn:lavaboya gittim.
Kai'ye bakıp süzdü.Tekrar bana dönüp konuştu ama sesi yüksekti.
Jm:bu kim?
Jn:kai
Kai:ona sesinizi yükseltmeyin!!!!
Jm:yükseltirsem ne olur?
Kai:hiç iyi şeyler olmuyacağı kesin.
Jn:kai sen burdan git.Onu takma.
Kai elini omzuma koyarak okşadı.
Kai:tamam.
gülümseyerek gitti.Bense odama gittim.Jimin'de peşimden geldi.Sinirli olduğu her halinden belliydi.
Jm:o kimdi?
Jn:sana ne
beni duvara itip üstüme yürümeye başladı.Gittikçe yaklaşıyordu .
Jn:jimin ne yapıyorsun?
yanıma gelip boğazımı sıkmaya başladı.
Jn:j-j-jimin ne-nefes alamıyorum.
O sırada kapının açılması ile çocuklar içeri girmişti.Jimin'i tutmasalardı ölebilirdim.Nefes alamıyordum yere çökerek öksürmeye başladım.Jimin şaşkın gözlerle bana bakıyordu.Kook yanıma geldi.
Jk:iyi misin?
Jn:değilim dışarı çıkalım.
Jk:tamam.
Kook kolumdan tutup kaldırmıştı.birlikte hastanenin terasına çıktık.Gözlerim dolmuştu.Ağlamamak için direniyordum.
Jn:neden böyle yapıyor.Bu 2. oldu.
Jk:ne yani seni bir kere daha mı boğuyordu.
Jn:evet.
Jk:o kötü biri değil.Sadece sinirlendiğinde gözü dönüyor.En sevdiklerini kıskanır buna çok sinirlenir.Ve sevdiklerine zarar verir.Onu sinirlendirmemeye çalışmalısın.bunu ona söyleme üzülsün istemiyoruz o bizim diğer yarımız .
Jn:anladım.
Jk:hadi içeri girelim.
Onayladım.Içeri girdiğimizde jimin gülüyordu.Yanlış duymadınız.Gülüyordu.Şizofren değilim bildiğiniz gülüyordu.hemen gidip yatağıma jungkook'un yardımı ile yattım.Jimin beni görünce suratı asılmıştı.
Jh:jennie boğazın kızarmış.
Jn:geçer merak etmeyin.
Rm:jennie iyi misin?
Jn:aaa joon sen beni düşünür müydün?
Rm:evet düşünüyorum
Jn:dur galiba yanlış duydum.Jennie'yi adama verelim.Nayeon'u alalım.Adam karı hastası.Jennie'yi beğenir.Sonra kullanıp bir köşeye atar.Böyle mi düşünüyorsun joon?
Rm:jennie özür dilerim.
Jn:uyumam gerek lütfen çıkar mısınız?kook benimle kalsın sadece.
Jm:hadi siz gidin.Kook sende
Jn:kook bir yere gitmiyorsun.
Jm:ben kalıcam jennie.
Bastırarak söylemişti.Kook'un dedikleri şey aklıma gelince vazgeçtim.
Jn:tamam jimin-shii sen nasıl istersen.
Gülerek tebessüm ettim.Kook anlamış olucak ki güldü.Onlar odadan çıkınca gözlerimi kapattım