Notka: W przypadku Crowleya, jako że anioły nie obchodzą urodzin, to dzień w którym się poznaliście uważa za taki "specjalny dzień" (zamiast urodzin).
~~~~
☆Dean - Zielonooki od dawna wiedział, że masz fazę na zespół Three Days Grace, więc postanowił kupić ci ich płytę ze starszymi utworami (bo takie najlepsze, nie?)
Dodatkowo łowca upiekł szarlotkę, specjalnie dla ciebie!
☆Sam - Łowca zauważył, że zepsuły ci się Twoje ulubione słuchawki. W ten specjalny dzień podarował ci nowe... a jako że lubisz koty, to pomyślał, że te przypadłyby ci do gustu. Dodatkowo dostałaś od niego medalion w kształcie serca.
☆Castiel - Anioł chyba nigdy nie myślał, że mógłby coś ci podarować. Najwyżej próbowałby potraktować cię anielskim ostrzem.
Jednak po dłuższym czasie przekonaliście się do siebie, a od bruneta dostałaś naszyjnik ze skrzydłem.
☆Crowley - Można powiedzieć, że jego "prezent" był dosyć nietypowy... podarował ci jednego ze swoich ulubionych piekielnych ogarów. Dostałaś od niego również czerwoną różę i pierścionek z kryształem w tym samym kolorze.
☆Gabriel - Jako, że brązowowłosy ma poczucie humoru to kupił ci torbę z takim napisem. Może nie był to zbyt udany zakup (według ciebie), ale wyobraź sobie jaki archanioł miał ubaw przy tym zakupie. Oczywiście nie mogło obejść się bez słodyczy - dostałaś od niego również pudełko z różnymi czekoladkami.
CZYTASZ
Carry on my wayward son~|Supernatural preferencje
De Todo>>Zawieszone do odwołania<< Patrz na tytuł. Kolejne preferencje z SPN. ☆Dean ☆Sam ☆Castiel ☆Crowley ☆Gabriel