Rusya x Amerika

649 26 18
                                    

60 görüntülenme alan  bu işsiz kitaba layık bi bölüm olacak

Bu kitabı okuyan her işsizin kebaplarını öperim fydhgdgs

Herneyse çok boş yaptım

btw Yazım hatalarım olabilir tabletten yazmak zormuş telefona alışmışımda

İlk hikayemin acemiliyiyle başlayaqq ydkw

Bu arada +13 olsun hikaye ama herhalde çoğu kişi 13 yaş ve üstüdür :3

-------------------------------

Yine her gün geldiğim yere geldim. Duvarlarla kaplı okulumuzun  arka bağçesindeydim.

Her zaman oturduğum bankın üzerine oturdum. Resmen bankı sahiplenmişdim. Üzerinde çakıyla yazılmış adım bile yazıyordu.

Rusya

Pantolonumun sağ arka cebimden çakmağımı çıkarıp, sol arka cebinden sigaramı çıkardım.

Sigaramı dudaklarımın arasına koyup çapmağımı yapmaya çalıştım. Boş arka bağçeyi çakmak taşlarının birbirlerine sürtünme sesi dolduruyordu.

"Çakmağımı ister misin?"

Başımı kakdırıp bu tanıdık sesin sahibine baktım.

Yine koskoca bahçede beni bulmuştu.

Yüzünde sinir bozucu bir gülümseme. Sinir bozucu derkem harbiden sinir bozucu.Okul dışında görsen tam yüzüne çakmalık bir sinir bozuculuk.

"Yine mi beni buldun?"

Banka oturdu ve bana biraz daha kaydı. Nacaklarımız birbirimize sürtünmüştü.Nedense sürtünmeden sonra beni sıcak basmaya başladı.

Sağ elini çenesine koyup

"Ayıp, ayıp müstakbel kocaman bunu nasıl dersin ? -yalandan şaşırma efekti- Onun biricik kalbini kırmak mı istiyorsun ?"

"Sadece bir kereydi Amerika"

Kısaca anlatıyım: 1 gine önce bir parti vardı evet veda partisi. Noel geliyordu ve böyle bir parti yapmaya karar verdik. Fakat ben biraz voltkayı kaçısım duygularımı Amerikaya söylemiştim ve onu öpmüstüm.

Bunları düşündükçe dahada sıcak basmaya başladı beni.

"Lanet bir sarhoştum o gece "

"Biliyormusun Rusya sarhoşlar yalan söylemezmiş"

Şu an cidden bir domatezden farkım yoktu.

Onun suratına boş boş bakıyordum ve şu ana kadar dudaklarımda olan sigara yere düşmüştü.

Sadefe kızarıp ona bakıyordum ve o da bana bakıyordu. Saçma hint dizilerine dönüyordu bu olay. Ve nedense sinirlenöeye başlamıştım. Amerikanon beni küçüp görüp yanında beni domeyes gibi kızartmasına sinirlenmiştim.

Ve dayanamayıp hızlıva dudaklarını dudaklarıma birleştirik sert bişey şekilde alt dudağını emdim.

Oda gözlüğünü çıkarıp diğer banka attı. Sonra o da karşılık olarak üst dudağımı emmeye başladı.

(Utandım ve umarım iğrenç gitmiyordur)

Ve bedenlerimiz birbirine yaklaşmaya başladı.

Onun ediyor şapkama gitti ve beni biraz daha bastırdı.Bede elimdekş cakmağınyere atıp elimi onun beline sardım.

Nefes almak için ayrıldığımızda Amerikanın dudaklarının eöilmekten kıpkırmısı olduğunu gördüm.

Amerikanın elini tutup.

"Evet Amerika sarhoşlaf yalan söylemez"

Heheh ? Güzel bi hikaye olduğumu? Ben pek beğenmedim ama

Bu arada bu hikayeyi alelacele acele yazdığı diyerine 1 saatimş falan harcayıp 600 kelimelik falan bir şey yazmkştım ama tabletin şarjı bitti ve kaydetmemiştim ; ( o yüzden bu sehitle idare edin .-.















Country Humans Çizimlerim & HikayelerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin