Πλησίασα το βαμβάκι στο πρόσωπο του,τα χέρια του πήγαν στον ποπουλη μου και με κρατούσε σφιχτα. Κοκκινησα λίγο και άρχισα να δυσκολεύομαι να πάρω ανάσα. Με επηρεάζει τόσο πολύ.
Έβαλα στην πληγή κάτω από το μάτι δάγκωσε το κάτω χείλος από το τσούξιμο.
"Είπες ότι δεν θα με πονεσεις"Μουρμουρισε.
"Είναι δύσκολο είναι πληγές δεν μπορώ να μην σε πονέσω "του είπα και άρχιζα βιαστικά να βάζω όπου είχε πληγές πήγα να σηκωθώ να φύγω αλλά με άρπαξε και παλουκωθηκα πάλι σε αυτον πάνω."Με πονεσες Jimin είπαμε έχεις τιμωρία" χαμογέλασε πονηρα.
!ΑΚΑΤΆΛΛΗΛΟ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ!
Με ξαπλώσε στον καναπέ ανέβηκε επάνω μου πήρα ότι κρατούσα στα χέρια μου και τα άφησε στο τραπεζάκι.
Ένωσε τα χείλη μας βίαια δάγκωσε το κάτω χείλος μου και έβαλε γλωσσα χωρίς να διακόπτει το φιλί μας άρχισε να μου αφαιρεί το παντελόνι και το μποξερακι μου.
Το χέρι του χαϊδευε τον ανδρισμο μου και εγώ άφηνα μικρά βογκητα στο φιλί μας.
Διέκοψε το φιλί μας για να μου βγάλει την μπλούζα" Είσαι μόνο δικός μου Baby boy " μου είπε αισθησιακά και ορμηξε στα χειλη μου το ένα του χέρι έπαιζε με την μία ρογα μου και το αλλο χέρι χαϊδευε τον ανδρισμο μου.Με το κάθε του άγγιγμα ένιωθα όλο μου το σώμα να λιώνει. Άρχισε να με φιλάει στο λαιμο και να μου αφήνει πιπιλιες. Άφηνα τα βογκητα μου να φύγουν.
Κατέβηκε στις ρογες μου και άρχισε να παίζει με αυτές. Ετρεμα κάτω από το άγγιγμα του εγλυφε την μία ρογα μου και έπαιζε με το χέρι του την άλλη,την δάγκωνε απαλα.Άρχισε να φιλάει τους κοιλιακούς μου έφτασε στον ανδρισμο μου δεν έβαλε στο στόμα του απλά τον έπαιζε με το ένα χέρι ανέβηκε προς τα επάνω και με φιλούσε.
"Baby boy μου είχαν λείψει τα βογκητα σου"μου δάγκωσε απαλα το κάτω χειλος και έβαλε ξανά στο παιχνίδι τις γλώσσες μας.
"Και εμένα Daddy μου είχε λείψει το άγγιγμα σου " Τον φιλουσα στο λαιμο και του άφηνα μικρές πιπιλιες.
Σταμάτησε να παίζει μαζί μου και εγώ δυσανασχετείσα σηκωθηκε όρθιος έβγαλε την μπλούζα του και με τράβηξε από το μαλλί μου και με έβαλε να γονατισω μπροστά του.
Πήρα στο στόμα τον ανδρισμο του και άρχισε να του περνώ πιπα εκείνος άφηνε μικρά βογκητα με κρατούσε από τα μαλλιά και έσπρωχνε το κεφάλι μου ώστε να τον περνώ όλο στο στόμα μου."Πιο γρήγορα Baby boy "ειπε αισθησιακα. Εγώ υπακουσα και άρχισα να τον περνώ στο στόμα πιο γρήγορα άρχισε να αναπνέει βαριά.
Με σταμάτησε και με γύρισε ώστε το στήθος του να ακουμπάει στην πλάτη μου. Με άφηνε υγρά φιλιά στο σβερκος.
"Θέλω να τελειώσω μέσα σου Baby boy "μου δάγκωσε απαλα το λοβο του αυτιού και με έκανε να ανατριχιάσω.
أنت تقرأ
"Baby boy"-yoonmin-
أدب الهواةPark jimin: ένα όμορφο και ήσυχο αγόρι έχει χάσει τους γονείς αλλά μένει με την γιαγιά του. Min yoongi(suga): ένα εξίσου όμορφο αγόρι κλειστός χαρακτήρας ζει μόνο με τον πατέρα του. Αραγες πως θα εξελιχθεί αυτή η ιστορία 😉😂